Gå til innhold

[LØST]Problemer med Windows 7, maskin starter på nytt og henger seg. Trenger hjelp?

Anbefalte innlegg

Har slitt en god uke nå med å i det hele tatt komme meg inn i windows, har hatt en pc som har restartet seg selv i fleng, og har måtte bruke 10-15 minutter hver dag på å komme inn i Windows. Idag sluttet den å fungere, kom ikke i inn windows, sto å hang på "Windows starting" (velkomst skjermen).

Fikk et lite tips ved å ta ut rammen og putte de inn igjen, som resulterte i en svart skjerm og ikke noe bilde i det hele tatt når jeg la de inn igjen.

Prøvde også å re-innstalere windows som resulterte i blåskjerm eller hangup midt i installasjonen eller enda verre restart før installasjonen startet.

Har gått tom for metoder å fikse pcen og vurderer nå å kjøpe nye deler, men litt hjelp hadde ikke skadet.

Takk på forhånd.

Endret av Hansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk å være nøye med å opprette innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt kategori.

Minner om at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til dette er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-V5wtB5rV

Jeg hadde et problem med en blåskjerm etter at jeg hadde installert windows 7 beta. Windows virket helt fint til jeg skulle åpne et program eller noe som krevde ekstra kapasitet. Da kom blåskjermen, og maskinen startet på nytt. Dette problemet forsvant etter at jeg installerte windows 7 RC. Det kan du laste ned gratis på microsoft sine sider, og du får da egen wondows-nøkkel. Den har du til 1. mars 2010 før du evt. må kjøpe.

Noe mer kan ikke jeg hjelpe med dessverre. Håper det virker for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...