Psykl0n Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Dette sier noe annet. Er vel fra bank til bank. Jeg har ikke hørt at man kan betale på nett med Electron. Egentlig så er det slik at det er nettbutikken eller nettstedet som "bestemmer" hvilke kort de kan ta. Blant annet play.com tar imot Visa Electron betalinger. Men det funka ikke for meg tre måneder siden med Nordea som bank. Som sagt over; Nordea hevder at de har sperra Electron for å betale på nettet. Rett på meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg retter med glede! Bruker du Nordea sitt Visa Electron-kort, kan du betale på nett alle plasser som tar Visa electron og Visa. Vi hadde en runde tideligere, og det var en fyr her på forumet som hadde nettopp dette kortet, og han kunne betale på alle sider som godtok Visa. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Kunne betale tidligere på alle steder som godtok Visa med Visa Electron. Rådgiveren jeg snakka med skjønte ikke bæret av hva det var. Så det er ikke helt sikkert at de har sperra alle Electron kortene i Norge tenker jeg. Edit: skrivefeil. Endret 25. mai 2009 av simensk Lenke til kommentar
pakin Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 jeg har vis electronic men har ikke kode frampå så det betyr at jeg ikke kan bruke det på nettet Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Det stemmer. Veldig vanlig at barn/ungdommer har Visa Electron egentlig. Det stemmer. Veldig vanlig at barn/ungdommer har Visa Electron egentlig. EDIT: Men var det virkelig nødvendig å bumpe denne tråden som er tre år gammel? Endret 20. juli 2012 av Arne Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Går an å få electron med kort nummer Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Det er selvfølgelig ingenting som stopper deg fra å kjøpe VISA Giftcard på Narvesen/MIX. Du kan legge inn valgfritt beløp (over 50,-) og det kan brukes på nettet som et helt ordinært bankkort. Koster 30,- for å kjøpe det! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Men det koster 30 å få det og elektron fra nordea er gratis og en greiere løsning i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå