Gsx1000r Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Kjører på 2X xfx 295 og prøvde å bruke nvidia perfomance til å oc skjermkortene. Men fikk ikke dette helt til å fungere. Ble snarere motsatt. ytelsen gikk ned betraktelig i 3dmark vantage. Håper det finnes andre program som gjør dette enklere enn hva nvidia sine gjør. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg vil anbefale å bruke Rivatuner http://downloads.guru3d.com/RivaTuner-v2.2...wnload-163.html Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 takker for kjapt svar. installert det nå, men rivatuner påstår at ingen driver er støttet for display adapteret?! var no søppel. noen gode forslag til hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 takker for kjapt svar. installert det nå, men rivatuner påstår at ingen driver er støttet for display adapteret?! var no søppel. noen gode forslag til hva som kan være problemet? Det er ikkje testet med nyeste driver betyr det. Det fungerer flott alikevel For hvordan man bruker programmet, så ligger det guide på guru3d forumet Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 bruk heller evga precision, fungerer som rakkern. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 evga precision funket som bare det fikk oc korta en smule i alle fall. litt skeptisk med alt for mye. Stock kjølere er vel ikke akkurat det beste der vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå