CorporalClegg Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Hei! Har et lite dilemma. Skal overføre en fil på over 4 gb fra en maskin til en annen. Problemet er at jeg har mistet minnepennen min. Tenkte jeg skulle bruke Sony A828, men det går jo ikke siden den er formatert til FAT32. Vil det fungere å formatere den til NTFS? Må jeg installere ny firmware? Takk Endret 24. mai 2009 av ravii Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg tviler på at firmwaren til spilleren har støtte for NTFS, så det vil nok gjøre den ubrukelig. Del heller filen i to. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Har allerede overført filen, nå var jeg bare nysgjerrig på om det gikk Hvorfor er den formatert til FAT32 og ikke NTFS? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) FAT32 er et mye enklere filsystem, ingen har behov for de mer avanserte funksjonene NTFS tilbyr på en mp3-spiller. Så da kan utviklerene spare mye tid og frustrasjon på å ikke implementere støtte for det i firmwaren. Endret 25. mai 2009 av Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå