krassi Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei, Jeg har vurdert å kjøpe LG KU990 til dels grunnet at det er en tuch telefon og at jeg har hatt lyst til å prøve det. men også på grunn av at den har 3G og 5 MP;) Er det noen som har hatt noen erfaringer med denne telefonen? er det noe å satse på? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har denne selv, og vil anbefale den. Finnes sikkert bedre trykkskjermsmobiler, men til prisen er den god. Kameraet er jeg skuffet over, sammelignet med N82 (5MP). Men igjen, til prisen er det godkjent. Skrive SMS er helt klart godkjent. Smart med en lett vibrasjon hver gang man trykker på skjermen, sån at man får tilbakemelding på at man har trykket. Batteriet varer i 3-4 dager med normal bruk, noe jeg synes er bra mtp at det er en trykkskjermsmobil med relativt høy oppløsning på skjermen. Kommer ikke på noe mer akkurat nå, men bare å spørre om det er noe spesifikt du lurer på!! Lenke til kommentar
krassi Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg tror jeg vill gå for den, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå