Jakob Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hei min mus kobler seg ut med jevne mellom rom, må dra ut pluggen og vente 20 sek for at den skal funke igjen Har prøvd 9.7 og 9.75 driverne, men det funker ikke bedre. Hva er galt? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Har du prøvd UTEN drivere? Dvs. bruke standarddriverne som følger med Windows? Forøvrig, hver gang jeg tar strømmen på PC'en og starter opp igjen, må jeg dra ut og sette inn igjen pluggen på min Dual Optical. Virker som om den er litt sløv. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE installer Logitech-driverene!! De lager bare masse problemer for deg! Windowsdriverene holder i massevis! Lenke til kommentar
Skello Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Prøv 9.76 driverane? funker veeeeldig fint her Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 nei, nei, nei, N E I aldri installer Logitech mus drivere!!!!!!! Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Så enig, så enig.. Er utrolig motstander av logitech-drivere! Lurer på om Logitech er klar over det selv Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Nei det hjelper ikke uten logitech drivere... Den kobler seg like mye ut! Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvorfor ikke koble musen til ps/2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå