Gå til innhold

BENQ HDMI skjerm til X360 uten hdmi?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fant ikke noen bedre kategori å poste dette i så sorry hvis det er feil ;)

Jeg har en BENQ 24 tommers skjerm som jeg gjerne vil plugge Xbox 360'n min i, men har et lite problem... Jeg har den gamle Xbox typen og har derfor ikke HDMI på den, mens dataskjermen ikke har VGA... så jeg får ikke kobla den til =(

Har spurt litt rundt siden jeg fikk den, men har ikke funnet noen løsning enda. Jeg er totalt fremmed når det kommer til formater osv så jeg har lite peiling selv :D

Jeg lurte på om det var noen måte å fikse dette på? Eller i verste fall kan anbefale en bra TV til Xbox 360 spilling? ^^ (I såfall ikke alt for stor; har lite rom -_-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

X boxen har bare den A / V greia, som gir meg valget mellom TV og HDTV, mens skjermen har HDMI og DVI-D.

Men hvis jeg må ha en slik converter, er det en butikk i Oslo som har den? blir så slit med å bestille online osv...

Endret av SaNxo
Lenke til kommentar

Hehe, sant nok... Men kom på en annen ting når jeg surfa rundt her, jeg ser at GameStop har tilbud på Arcade versjonen; 999 kr. Ettersom jeg forstår det har de nye xboxene både hdmi og støyer ikke så sinnsykt mye, så jeg vurderer å kjøpe en ny xbox arcade, sette inn den gamle harddisken min =) kunne det ha funka?

Lenke til kommentar
Du sparer en del på å kjøpe konverter kontra ny xbox.

En slik konverter koster forresten opp mot 1000 kr i Norge.

Oki, ser ut som det blir converter. (Gamestop arcade greiene har ikke hdmi)

Er den siden du linka til "troverdig" ? Eller finnes det sider som er bedre? =) Er litt redd for å bestille ting fra utenlandske nettsider jeg ikke har noen erfaring med ;)

Btw, Vi snakker RGB eller rød/hvit/gul -> HDMI sant? Jeg skjønner at kvaliteten trolig ikke endrer seg, men jeg vil bare at det skal funke xD Veldig kjipt å bestille noe for å senere finne ut at det ikke funker

Endret av SaNxo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...