SaNxo Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei, jeg fant ikke noen bedre kategori å poste dette i så sorry hvis det er feil Jeg har en BENQ 24 tommers skjerm som jeg gjerne vil plugge Xbox 360'n min i, men har et lite problem... Jeg har den gamle Xbox typen og har derfor ikke HDMI på den, mens dataskjermen ikke har VGA... så jeg får ikke kobla den til =( Har spurt litt rundt siden jeg fikk den, men har ikke funnet noen løsning enda. Jeg er totalt fremmed når det kommer til formater osv så jeg har lite peiling selv Jeg lurte på om det var noen måte å fikse dette på? Eller i verste fall kan anbefale en bra TV til Xbox 360 spilling? ^^ (I såfall ikke alt for stor; har lite rom -_-) Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Hvilke utganger har du på xbox'en? EDIT: Om det bare er analoge innganger må du ha en converter. Endret 24. mai 2009 av ravii Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) X boxen har bare den A / V greia, som gir meg valget mellom TV og HDTV, mens skjermen har HDMI og DVI-D. Men hvis jeg må ha en slik converter, er det en butikk i Oslo som har den? blir så slit med å bestille online osv... Endret 24. mai 2009 av SaNxo Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Slit? "klikk, klikk, bekreft" også har du den i postkassa 7-14 dager senere.. slitsom Gratis frakt er det også Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Hehe, sant nok... Men kom på en annen ting når jeg surfa rundt her, jeg ser at GameStop har tilbud på Arcade versjonen; 999 kr. Ettersom jeg forstår det har de nye xboxene både hdmi og støyer ikke så sinnsykt mye, så jeg vurderer å kjøpe en ny xbox arcade, sette inn den gamle harddisken min =) kunne det ha funka? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Du sparer en del på å kjøpe konverter kontra ny xbox. En slik konverter koster forresten opp mot 1000 kr i Norge. Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Du sparer en del på å kjøpe konverter kontra ny xbox. En slik konverter koster forresten opp mot 1000 kr i Norge. Oki, ser ut som det blir converter. (Gamestop arcade greiene har ikke hdmi) Er den siden du linka til "troverdig" ? Eller finnes det sider som er bedre? =) Er litt redd for å bestille ting fra utenlandske nettsider jeg ikke har noen erfaring med Btw, Vi snakker RGB eller rød/hvit/gul -> HDMI sant? Jeg skjønner at kvaliteten trolig ikke endrer seg, men jeg vil bare at det skal funke xD Veldig kjipt å bestille noe for å senere finne ut at det ikke funker Endret 26. mai 2009 av SaNxo Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Dealextreme er ei knallside! Bestilt veldig mye småstæsj til iPhone min osv.. Frakta tar jo opptil 14 dager, men er jo i hong kong så Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Ser at jeg trenger paypal osv, så imens jeg fikser det ser jeg litt rundt. Noen som har sett på http://www.cableworld.no/hdmi-tilbehoer/co...ter-(1080p).asp ? koster litt mer men det er det samme ikke sant? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Om du har komponent på X360 funker det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå