pikamikaa Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei. Skal til Sunny Beach for andre gang nå om 2 uker. Sist jeg var der var i 3-11.august 2008. Hørte om noen som var der i mai ifjor, men da var ikke alle boder satt opp og det var ikke så fint der som i høysesongen. Vi reiser 9.juni. Noen som vet om alt er satt opp og fint da? Om vært er varmt så tidlig i juni? Om vannet er varmt osv? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Lurer på det samme, vi reiser 11. juni Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Ja, hadde vært kjekt å fått noe svar Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hey i Juni er det full fart der nede, var nede 1 uke i Juni i fjord å da var det sjikkelig bra liv Vi reiser foresten ned en gjeng på 5 den 16 juni 1 uke... skal bo på Continental 3&4.. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Det er bra Var det tidlig i juni dere var der i fjor? Hva med vannet da? Og var det varmt? Vi reiser 9.juni og er en gjeng på 8stk som skal bo på det nye hotellet Avalon Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Det er bra Var det tidlig i juni dere var der i fjor? Hva med vannet da? Og var det varmt? Vi reiser 9.juni og er en gjeng på 8stk som skal bo på det nye hotellet Avalon Ja i fjord var det 1 uka i juni var nede da var vannen helt ok... første 2 dagene var det litt kjølig i lufta å resten a uka hadde vi nermere 35 Grader tror jeg.... deilig Ja da bor dere ikke alt for langt i fra Continental 3&4, får ta en skål i baren der oppe ska vist vere sykt bra bar å generelt liv på Conten Bodde på Europa i fjord å det var kjedelig så må ha noe mer liv i år på hotelle Endret 26. mai 2009 av Smyegel Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Jammen vi reiser jo 9.juni og skal hjem den 16.juni.. Det er vel den dagen dere kommer? Lenke til kommentar
amll Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei. Skal til Sunny Beach for andre gang nå om 2 uker. Sist jeg var der var i 3-11.august 2008. Hørte om noen som var der i mai ifjor, men da var ikke alle boder satt opp og det var ikke så fint der som i høysesongen. Vi reiser 9.juni. Noen som vet om alt er satt opp og fint da? Om vært er varmt så tidlig i juni? Om vannet er varmt osv? Takk for alle svar. Var på Sunny Beach i fjor, skal dit i slutten av juni igjen. Kjenner noen som var der nettopp, det var 30 grader i lufta. I sjøen er jeg ikke sikker, men det er nok varmt. Bodene tror jeg ikke åpner for fullt i felles ferien God tur Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jammen vi reiser jo 9.juni og skal hjem den 16.juni.. Det er vel den dagen dere kommer? Ah okey , ja stemmer det vi kommer ned 16 Hei. Skal til Sunny Beach for andre gang nå om 2 uker. Sist jeg var der var i 3-11.august 2008. Hørte om noen som var der i mai ifjor, men da var ikke alle boder satt opp og det var ikke så fint der som i høysesongen. Vi reiser 9.juni. Noen som vet om alt er satt opp og fint da? Om vært er varmt så tidlig i juni? Om vannet er varmt osv? Takk for alle svar. Var på Sunny Beach i fjor, skal dit i slutten av juni igjen. Kjenner noen som var der nettopp, det var 30 grader i lufta. I sjøen er jeg ikke sikker, men det er nok varmt. Bodene tror jeg ikke åpner for fullt i felles ferien God tur Bodene var åpne i fjord 1 uka i juni, så di er nok åpne Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Det er bra Gleder meg.. 12 dager til vi reiser Lenke til kommentar
Misterious Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Beste sesong å reise der er Juli, når du tenker på varmegradar so er det ca 37-41.. Var i Varna i fjor og det ligger sør i sunnybeach (Burgas), men Juni er også ein bra sesong.. Men, syns best å vere der midt i Juni eller Juli, då får du nyte vere skikkelig =) Lenke til kommentar
andreas_rafdal Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 reiser 14.Juli:) Blir det liv på sunny beach! Lenke til kommentar
amll Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei, jeg bare lurer, er det noen her som har leilighet i dreamville kompleksene? De ligger like ved St. Vlas, litt fra Sunny Beach. Har leilighet i Magic Dreams, noen som også har det? x) Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 om alle bodene er oppe eller ikke har vel lite og si. samme "dritten" i alle sammen hehe Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei, jeg bare lurer, er det noen her som har leilighet i dreamville kompleksene? De ligger like ved St. Vlas, litt fra Sunny Beach. Har leilighet i Magic Dreams, noen som også har det? x) Vi har leilighet der , skal kansje vere der litt når vi reiser ned om 2 uker... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvor mye betalte dere for hotell + fly per pers? Og hvor bestilte dere fra? Lenke til kommentar
amll Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei, jeg bare lurer, er det noen her som har leilighet i dreamville kompleksene? De ligger like ved St. Vlas, litt fra Sunny Beach. Har leilighet i Magic Dreams, noen som også har det? x) Vi har leilighet der , skal kansje vere der litt når vi reiser ned om 2 uker... Kult, vi skal ned i slutten av juni og være der noen uker.. x) Lenke til kommentar
Jove Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvor mye betalte dere for hotell + fly per pers? Og hvor bestilte dere fra? Ca. 3500,- Vigra =) Avalon leilighetshotell Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Vi bestilte fra Apollo 4000,- kr pr. person blei det med reiseforsikring og transport osv Reiser om 5 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå