19scheele93 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg er fullstendig nybegynner på longboard, men jeg vurderer å kjøpe meg et, men det jeg har oppdaget er at det er veldig dyrt. Derfor lurer jeg på om det er noen har som har tips på noen litt billige longboards med grei kvalitet. Jeg kan eventuelt kjøpe brukt. er det noe spesielt jeg bør tenke på når jeg skal kjøpe det? Lenke til kommentar
herdal Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg er fullstendig nybegynner på longboard, men jeg vurderer å kjøpe meg et, men det jeg har oppdaget er at det er veldig dyrt. Derfor lurer jeg på om det er noen har som har tips på noen litt billige longboards med grei kvalitet. Jeg kan eventuelt kjøpe brukt. er det noe spesielt jeg bør tenke på når jeg skal kjøpe det? Har ikke veldig mye peilig, har bare ståt i litt over et halvt år nå.. Men, det jeg vet er at longbard er en del billigere i utlandet.. prøv f.eks. noen amerikanske nettbutikker, der det går i dollar, lønner seg nå liksom, dollar'n er nede på 6kr.. porto koster jo noe, men det er fremdeles billigere enn de du får på norske sider og butikker.. Her er en side du kan skjekke ut, har det meste av merker: http://www.daddiesboardshop.com/longboarddecks.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå