Hrodebert Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette i den aktuelle tråden, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har du fått noen reaksjoner så langt Zarac? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Nei, jeg er fortsatt frisk som en fisk. Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Haha, genialt Jeg fikk gratis frokostblanding. Hva bør jeg gjøre? Haha ;D Den frokostblandingen må vi jo bare alle prøve nå Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det kan kanskje være interessant å vite at denne frokostblandingen produseres av Quaker som startet opp i 1854 og som i dag faktisk er eid av Pepsi Co? Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 La et dyr prøve det først før du gjør det. Du kan jo aldri være sikkert. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Siden TS ikke svarer, betyr det var noe i den frokostblandingen? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg tror det hele var ett PR-stunt av Quaker som startet opp i 1854 og som i dag faktisk er eid av Pepsi Co.. =) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Tråden er ryddet for en rekke usakligheter og off-topic. Flere av dere var på kanten til å få en lite hyggelig advarsel i posten. Hold dere til sak fra nå av, og ikke diskuter person, ellers vil advarselen komme. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 La et dyr prøve det først før du gjør det. Du kan jo aldri være sikkert. Det eneste dyret jeg har her i huset er bikkja mi. Jeg vil ikke risikere hans liv noe mer enn mitt eget. Siden TS ikke svarer, betyr det var noe i den frokostblandingen? Nei da, jeg sov i natt. Selvfølgelig bare kødd - samme som jeg regner trådstarter driver med... Nei, jeg kødder ikke. Jeg har prøvd frokostblandingen og jeg kan bekrefte at det er helt trygt å spise den. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Litt rart at hun ville gi deg en til etterpå, men jeg tror ikke det er noe farlig å spise det... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Flere innlegg er blitt slettet og advarsler utdelt. Advarslene sitter nå løst i denne tråden. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg er en veldig paranoid person (som trådstarter) så jeg skjønner deg veldig godt. Hadde nok vært minst like redd for å ete det jeg og. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Etterlyser bilde av denne Crüslipakken, slik at jeg kan kjøpe neste gang jeg er i butikken og prøvesmake. Hørtes jo ganske godt ut. Eventuellt grave det ned ved en korsvei på slaget midnatt hvis det ikke var no bra. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Her finner du bilde Eller for de late: bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 " Jeg fikk et reklameblad i posten i dag. Der sto det om en masse gode tilbud på matvarer som jeg kanskje burde kjøpe...eller burde jeg ikke det? Jeg er så forvirret.. " Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Syntes igrunn det burde bli oftere med å få gratis varer. Var en gang innom Tine i Trondheim. Da fikk vi med oss noen bæreposer med produkter fra de. Om kisen som jobbet der var gavmild eller rett og slett ikke viste bedre, vet jeg ikke. Men godt var det iallefall. :-) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Btw, hvorfor blir ikke denne tråden markert som lest når det ikke er flere nye emner her? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Denne tråden er som om jeg hadde laget en tråd hvor det står: Hva skal jeg bruke? Q melk eller Tine melk til Corn flakse'n min etterpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg