Gå til innhold

Netcom tilbud for Coop medlemmer


Anbefalte innlegg

8 % rabatt på alle samtaler

900 kr gratis ringetid per år ELLER Nokia3510 til 1kr ELLER Nokia 3510i til 395kr

12mnd bindingstid

 

Vet ikke om jeg skal ha det til 109kr/mnd (1,49 kr/min) eller 59kr/mnd (1,99kr/min)

 

Er dette et godt tilbud ? Hvordan blir det sammenlignet med de billigste abbonementene ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
8 % rabatt på alle samtaler

900 kr gratis ringetid per år ELLER Nokia3510 til 1kr ELLER Nokia 3510i til 395kr

12mnd bindingstid

 

Vet ikke om jeg skal ha det til 109kr/mnd (1,49 kr/min) eller 59kr/mnd (1,99kr/min)

 

Er dette et godt tilbud ? Hvordan blir det sammenlignet med de billigste abbonementene ?

 

Hvis mobilene er noe for deg, så er det et godt tilbud. Du er Coop-medlem, sant?

 

Om du bør ha 109kr/mnd (1,49 kr/min) eller 59kr/mnd (1,99kr/min), må du se på selv, og vurdere etter hvor mye du ringer... Ringer du lite, ville jeg satset på det billigste, altså smallTALK.

 

Netcom-abbonementene har blitt mer attraktive nå, enn før synes jeg, pga at SMS prisen er satt ned til 69 øre... Flott! :D:)

 

Når du får 3510 til 1kr og 3510i til 395kr, så ville jeg spandert de 400 kr, for fargeskjerm, og ja, jeg vet ikke hva mer som er forbedra. Er ikke sånne mobiler jeg bruker, for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...