jan-erik Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei, har tenkt og kjøpe ny lcd-tv og da trenger jeg vel også ekstra lyd, helst da god kino følelse, men har ikke lyst til og ha masse kabler i stua. noen tips på rundt 3-5000. Jan-erik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 du får ikke god kino følelse med trådløsehøyttalere. det finnes måter å skjule kabler på. Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg tenker på det samme: har kjøpt en ny leilighet, dårlig med muligheter for å skjule ledninger. tenkte derfor på dette settet; http://www.teknofil.no/wip4/review/test_sony/d.epl?id=33786 man trenger en stikkontak under hver høytaler bak, men det går greit for de fleste skulle en tro Non med erfaringer? Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kjøp deg heller kabellister for å skjule kablene hvis det er problematisk. Evt røsk av lista over gulvet å trekk kabelrør for så montere terminal i veggen. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, har tenkt og kjøpe ny lcd-tv og da trenger jeg vel også ekstra lyd, helst da god kino følelse, men har ikke lyst til og ha masse kabler i stua. noen tips på rundt 3-5000.Jan-erik. Bruk søkefunksjonen i lyd og bilde forumet så finner du masse frusterte innlegg fra andre som ville slippe kabler, men isteden har fått masse frustrasjoner. Slike trådløse høyttalere funker ofte svært dårlig. Det finnes fine gulvlister med spor på baksiden for skjuling av kabler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Trådløse høyttalere er definitivt ikke veien å gå. Spesielt ikke i den prisklassen du oppgir i første post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå