Gå til innhold

Gode gamle tv-serier..?

Anbefalte innlegg

Kom forleden over en gjensyn over gamle dager hos bestemor og bestefar. Det jeg egentlig da tenker på er gamle og gode tv-program. Ikke nødvendigvis eldgamle.

Det første jeg kom på er Gutta på tur.. Det var faktisk et morsomt program, siden den blandingen av karene som var med i programmet gjorde det morsomt. Noen andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom forleden over en gjensyn over gamle dager hos bestemor og bestefar. Det jeg egentlig da tenker på er gamle og gode tv-program. Ikke nødvendigvis eldgamle.

Det første jeg kom på er Gutta på tur.. Det var faktisk et morsomt program, siden den blandingen av karene som var med i programmet gjorde det morsomt. Noen andre?

Om du mener 'Gutta på Tur' er et eldgammelt program, så føler jeg meg ganske gammel også, heh!

Selv tenker jeg på Bonanza, Brødrene Dahl og kanskje Norge Rundt?

Lenke til kommentar
Haha..Eldgammelt var vel kanskje litt å ta i, fra min side. Men du er innpå noe nå ja, Brødrene Dahl er jo også en NRK klassiker! :D

Yep. Er selv ett stort NRK-fan, betaler lisensen hvert år med stor glede!

Ellers fant jeg her en kronologisk liste av nrk programmer fra starten til og med idag.

Edit:

(http://no.wikipedia.org/wiki/Kronologisk_liste_over_norske_TV-programmer#1990-1999

Linken ville ikke funger ellers, bleh!

Endret av Helgi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...