macrules Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hei, jeg har en ekstern maxtor 200 gb. Jeg bruker min bærbare mye i sofaen og har derfor satt den eksterne under sofaen. Der blir det ganske støvete etterhvert så jeg tok liksågodt å puttet harddisken i en bærepose og teipet posen igjen rundt kablene. (Ikke helt lufttett) Er dette skadelig? Har mange ganger kjent etter om den blir varm, men det har den ikke blitt enda. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det er ikke noe som jeg vil anbefale til folk iallfall. Ta den ut av posen! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det er ikke noe som jeg vil anbefale til folk iallfall. Ta den ut av posen! Hvorfor det? Jeg kan ikke skjønne at det er no prob så lenge den ikke blir for varm! Lenke til kommentar
oeb Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 hvorfor skulle dette være noe problem? en ekstern disk er jo innkapslet i plastikk fra før av. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hva med heller å støvsuge en gang i blandt? Lenke til kommentar
macrules Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Hva med heller å støvsuge en gang i blandt? Støvsuge?? :o Hva er det? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 oeb for stor avatar mal 50*50 topic: det er nok ikke så smart min maxtor eksterne blir veldig varm når den brukes så du drepern nok Lenke til kommentar
macrules Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 topic: det er nok ikke så smart min maxtor eksterne blir veldig varm når den brukes så du drepern nok Vel, har sett endel filmer nå. Så her må det nok være forskjell på maxtor diskene for denne er ikke "varm". Lenge siden du kjøpte din? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hvorfor skulle dette være noe problem? en ekstern disk er jo innkapslet i plastikk fra før av. Har du aldri sett en ekstern HDD med luftehull? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Det kommer ikke noe støv inn på selve disken og ødlegger hele disken men hvis du er redd at de skal komme støv på skallet så skjønner eg ingenting. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Skader jo ikke å ha den i en pose da.. Sålenge du lar litt luft vandre ut av åpningen og du passer tempen.. Lenke til kommentar
macrules Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Glem det, jeg har bytta ut posen med en liten papp-eske. :wink: (Selvfølgelig med luftehull.) Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hvorfor skulle dette være noe problem? en ekstern disk er jo innkapslet i plastikk fra før av. Har du aldri sett en ekstern HDD med luftehull? Har du ikke sett en ekstern HD? Den er innekapslet i en plastik boks, hmm, noe alla video-kassetter. See paa HD'en som en videokasset som du legger inn i videokasset etuiet, du har plastik rundt....skulle ikke vere nodvendig med noe plastikkpose. Frankie Singapore Lenke til kommentar
bambam Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 I en eske kan du alltids mekke en søt liten vifte også Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 I en eske kan du alltids mekke en søt liten vifte også ...bygge et nytt tower for å ha den eksterne hd'n i ja, genialt Lenke til kommentar
macrules Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 I en eske kan du alltids mekke en søt liten vifte også ...bygge et nytt tower for å ha den eksterne hd'n i ja, genialt Hmmm, du er ikke saa dum du! :smile: Men hadde du sett pappeska mi saa hadde du nok ikke sagt det nei..... (Den har mobil-telefon paa utsiden!) 8) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hvorfor skulle dette være noe problem? en ekstern disk er jo innkapslet i plastikk fra før av. Har du aldri sett en ekstern HDD med luftehull? Har du ikke sett en ekstern HD? Den er innekapslet i en plastik boks, hmm, noe alla video-kassetter. See paa HD'en som en videokasset som du legger inn i videokasset etuiet, du har plastik rundt....skulle ikke vere nodvendig med noe plastikkpose. Frankie Singapore Misforsto litt hva oeb mente i innlegget sitt. Trodde han mente at det ikke gjorde noe at man la HDDen i en pose, ettersom at den var pakket inn i plast fra før. Ellers er jeg utmerket klar over hvordan en ekstern harddisk virker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå