Bjørnli Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 er på hvaler for tiden og blir her nok resten av mnd:P kjeda meg igår så tok meg en gåtur på 1-2 timer, fant ut at det er veldig lite å ta bilde av her på øya jeg er på uansett, her er ett bilde.. Lenke til kommentar
xcortmk1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hei! er nybegynner på photo, så ikke vær for hard på kritikken, hehe:) Endret 10. juni 2009 av xcortmk1 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 @Zaft Lite å ta bilder av på Hvaler? Tøv. Det er masse å ta bilder av overalt, selv her på Nordfjordeid. Problemet er bare at vi ikke ser det, fordi vi har sett det samme før, tror vi. Det handler om å åpne øynene. Prøv å se ting med friske øyne. Innbild deg at du er tysk turist, nyfødt unge, eller marsboer. Får du til det, da vil du oppdage at du tar feil. Garantert. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hei! er nybegynner på photo, så ikke vær for hard på kritikken, hehe:) Hei og velkommen. Dette er egentlig ikke en kritikktråd. Så her blir de fleste enten ignorert, eller får et "kult bilde" eller to. Men siden du er friskt blod får du litt mer av meg nå. Likte komposisjonen i bildet ditt. Passer egentlig bra med litt mer forgrunn enn det mange andre ville valgt. Horisonten virker litt skeiv. Endret 10. juni 2009 av fototim Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! er nybegynner på photo, så ikke vær for hard på kritikken, hehe:) Motivet og komposisjonen er veldig bra, men du har dradd litt hardt i HDR spakene. HDR er penest når man ikke kan se det:-) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! er nybegynner på photo, så ikke vær for hard på kritikken, hehe:) Motivet og komposisjonen er veldig bra, men du har dradd litt hardt i HDR spakene. HDR er penest når man ikke kan se det:-) Personlig er jeg helt enig i det Petter sier her. Men dette er en smakssak. Når vi kritiserer på grunnlag av smakspreferanser, syns jeg det er ryddig å være helt klar på at det er det vi gjør. Spesielt overfor nykommere kan det være greit å holde egen smak mest mulig for seg selv. Syns jeg Lenke til kommentar
xcortmk1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! er nybegynner på photo, så ikke vær for hard på kritikken, hehe:) Hei og velkommen. Dette er egentlig ikke en kritikktråd. Så her blir de fleste enten ignorert, eller får et "kult bilde" eller to. Men siden du er friskt blod får du litt mer av meg nå. Likte komposisjonen i bildet ditt. Passer egentlig bra med litt mer forgrunn enn det mange andre ville valgt. Horisonten virker litt skeiv. Takk skal du ha:) dette var mitt første HDR bilde, så ble sikkert litt for mye av d "gode" Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! er nybegynner på photo, så ikke vær for hard på kritikken, hehe:) Hei og velkommen. Dette er egentlig ikke en kritikktråd. Så her blir de fleste enten ignorert, eller får et "kult bilde" eller to. Men siden du er friskt blod får du litt mer av meg nå. Likte komposisjonen i bildet ditt. Passer egentlig bra med litt mer forgrunn enn det mange andre ville valgt. Horisonten virker litt skeiv. Takk skal du ha:) dette var mitt første HDR bilde, så ble sikkert litt for mye av d "gode" Det er helt riktig det Fototim sier at alt ender opp som en smakssak. Det gjelder i grunnen bare å finne sin egen stil, noe som er lett for noen, mens andre bruker mange år på å finne ut av. Ønsker deg uansett lykke til og er spent på¨å se flere av bildene dine:-) Lenke til kommentar
xcortmk1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Legger ut noen bilder av golfen min. er redigert til HDR. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 @Zaft Lite å ta bilder av på Hvaler? Tøv. Det er masse å ta bilder av overalt, selv her på Nordfjordeid. Problemet er bare at vi ikke ser det, fordi vi har sett det samme før, tror vi. Det handler om å åpne øynene. Prøv å se ting med friske øyne. Innbild deg at du er tysk turist, nyfødt unge, eller marsboer. Får du til det, da vil du oppdage at du tar feil. Garantert. er på en liten øy med 60-80 fastboendes, men ja jeg ser nok ikke alle mulighetene, jeg har egentlig ALLTID sleti med å se muligheter:/ for dere lokalkjente: er på "Søndre Sandøy" (Nedgården) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Par bilder fra en fotowalk. (Klikkbare) Endret 10. juni 2009 av Simon Aldra Mindre bilder. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Driver fortsatt å tester Sigma 70-200/2.8 Vet ennå ikke om den er verdt å beholde?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Driver fortsatt å tester Sigma 70-200/2.8Vet ennå ikke om den er verdt å beholde?? Jeg tar gjerne i mot om du ikke er fornøyd med den Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Grilling i dag! (Igjen, tatt med tredve år gamle Zuiko 50/1.8) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Par bilder fra en fotowalk. Najs! Me like. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Driver fortsatt å tester Sigma 70-200/2.8Vet ennå ikke om den er verdt å beholde?? Disse bildene er i det minste ikke i nærheten av hva du har pleid å levere! Spesielt sneglebildet ser ut til å være plaget av sfærisk feilbrytning. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Par bilder fra en fotowalk. Najs! Me like. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå