:Francis: Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 En stålorm jeg møtte på for en stund siden: F5, 16mm fisheye og Efke KB 20. Francis Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Fortsetter jeg det forrige serien min litt jeg da ;=) Liker måten du har brukt skygger i bildene,for og fremheve posituren. (var vel lov med opp til 5 bilder?) Jepp,men bare hvis bildene har 1280 pixel i lengderetning Skulle likt og studert bildene i større format,men men.... bare pøs på med flere du Endret 4. juni 2009 av Nautica Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du kan se de større på www.cruelphotography.com/idaanette tror jeg. Blir de ikke litt mindre da jeg poster her? Tror det er 750 eller 800 jeg bruker som lengste side elns, men noen av de er fra bloggen, og da er lengste 500 px. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Arbakadarba, DIGGER det første! Ingenting er jo bedre enn det. Må vel nesten inrømme at jeg ble en smule insperert av dine blomsterbilder i april/mai-tråden. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sinnssykt bra bilder! Jeg liker spesielt nr 2 og 3, men mest 2. Mucho dramatisk med den vinkelen og den undereksponerte himmelen. Modellens positur er også superbra. På de siste bildene synes jeg kanskje det begynte å bli en smule for mørkt. Men veldig bra bilder! Ha slags lyskilde( r) har du brukt? Takk for kommentar; ble litt for fort mørkt ja. Hele shooten led litt av tekniske problemer, så alt ble litt forsinka.. skal fortsette det hele senere =) Lyskildene er en 400W flash i 70x70ish softbox, som håndholdes av assistent som mainlight, og en SB800 som også blir håndholdt av ett gående stativ som kicker ;=) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 De var veldig kvasse Tom, hvis du skjønner hva jeg mener...RandiA Det har vel vært er litt for mye soft-fokus med det øyet mitt i det siste, tenker jeg. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 En stålorm jeg møtte på for en stund siden: Håper det ikke er bildekk-mønster på halen der.. Lenke til kommentar
Monkinaut Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 @cruelphotography: Hahaha... Ja, har hørt at de gående stativene er de beste. Lykke til med fortsettelsen, og takk for info! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 En stålorm jeg møtte på for en stund siden: Håper det ikke er bildekk-mønster på halen der.. Det så ut som om halen hadde fått seg en smell, men ikke fra meg - jeg var fotgenger. Francis Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Et par som ikke fikk bli med i Junifesten: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Caught it - Det blir epler i Eplehaven i år også: Tv( Shutter Speed ):1/80 Av( Aperture Value ):11.0 Exposure Compensation:-1/3 ISO:100 Lens:EF-S60mm f/2.8 Macro USM (Umulig å fokusere på den...den svirret raskt fra blomst til blomst, tror den var litt sent ute..først til mølla...osv.) RandiA Endret 5. juni 2009 av RandiA Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) (Umulig å fokusere på den...den svirret raskt fra blomst til blomst, tror den var litt sent ute..først til mølla...osv.)RandiA På meg virker dette som om du sliter mer med bevegelsesuskarphet enn med feil fokus. Egentlig syns jeg ikke at det gjorde så mye at humla ikke er skarp. På meg gir det inntrykk av bevegelse, og det passer bra syns jeg. Endret 5. juni 2009 av fototim Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hmm... her kan det legges ut bilder som eg ikkje fikk inn i konkuransen ja... Det siste bildet her er med i konkuransen. Bildet linkes til Flickr, der EXIF data finnes. Er også større størrelser der. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis det er fotokonkurransen her på forumet du mener, så bør du fjerne det herfra, og lese reglene for konkurransen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis det er fotokonkurransen her på forumet du mener, så bør du fjerne det herfra, og lese reglene for konkurransen. Jeg tror han mener utfordringen. Mener å ha sett det der. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis det er fotokonkurransen her på forumet du mener, så bør du fjerne det herfra, og lese reglene for konkurransen. Jeg tror han mener utfordringen. Mener å ha sett det der. Tom Kanskje du så dem i Zodz sin tråd Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Leftover fra Juni-utfordringen - Tannpusstid Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Noen bilder fra en tur i byen i dag. (mao; de som ikke ble dagens bilde i junifest tråden) Endret 5. juni 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen bilder fra en tur i byen i dag.(mao; de som ikke ble dagens bilde i junifest tråden) #3: Nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå