BjørnÅgeS Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Gikk en tur med Sigma 30mm 1.4 og tok noen sommermottiver. Begge bildene med f1.4 og iso 100 Endret 30. juni 2009 av bjornage12 Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Trondster: Legg her merke til at dette var etter at det hadde roet seg - vannføringen i gata var det flerdobbelte et par minutter tidligere.. Ser ut somom UnoX har solgt dopa bensin - skikkelig fartsfølese i bildet. Tøft. Lenke til kommentar
Rasle Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 To helt forskjellige bilder, begge tatt på egen tomt. Den gamle radioen våres, tilsølt med en del maling opp i gjennom årene. Har jeg fanget "Mannen med ljåen" i form av en blomst? Mangler kun ljåen... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Ser ut somom UnoX har solgt dopa bensin - skikkelig fartsfølese i bildet. Tøft. Takk for det - det var ikke først og fremst hastighet - det var bare j...ig mye vann! Den gamle radioen våres, tilsølt med en del maling opp i gjennom årene. Oi - en sånn en har jeg ikke sett på mange, mange år!! Edit: Forresten - kommer det snart julitråd, da, eller? Endret 1. juli 2009 av Trondster Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ja, hastighetseffekten er nok en positiv "bivirkning" av vannmassene. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 I mangel av en ny tråd for juli så får jeg poste her da.. Noen fra bææærgen Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Kanskje det er noen golfinteresserte her inne? Her er i hvertfall tre av de i alt 250 bildene jeg ga til golfklubben min, da jeg tok bilder fra de to første dagene av Norgesmesterskapet i laggolf for juniorer... Endret 2. juli 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Likte bilde nr 2 beste, stilige bilder ellers, men 2rn var favoritten, spiller golf selv men ikke gjort på 1-2 år nå, har Callaway golfsett(husker ikke hvilken serie), men var no dyre greier fattern vant for over 7 år siden:P Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 2'ern var fin ja - litt liv i bildet - men hva i heite er det for slags glass du har brukt? Spesielt på det første var bokeen veldig lite pen. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 70-200mm f/4 IS... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Blendet ned mye? niks... f/5.6 på nr1 og f/5 på nr2... (Tatt i sterk sollys) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 I mangel av en ny tråd for juli så får jeg poste her da.. Det er nok laget en juli-tråd også, den kom opp i rett tid.... RandiA Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 I mangel av en ny tråd for juli så får jeg poste her da.. Det er nok laget en juli-tråd også, den kom opp i rett tid.... RandiA Den kom en stund etter at jeg postet. Sjekk tid og dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå