cruzader Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 noen som kan anbefale en butikk for billige filmplakater? så på play.com men de vil ikke sende plakater utenfor england Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 http://www.allposters.com/-st/Movie-Posters_c101_.htm Billig og greit. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) poster.no Ligger i Tr.heim så du slipper forhåpentligvis å vente en evighet ved forsendelse. Norges eneste i sitt slag, god kundeservice, greit utvalg, greie priser, (stort sett standard pris på posters, alt etter størrelse og popularitet) Edit: mainstreamen har nok skylt bort noe av det særegne utvalget ved denne butikken så alt er ikke som det en gang var, men like fullt verdt å undersøke. Endret 24. mai 2009 av Ohlja Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Eg vil anbefale allposters eg og. De e rimlige og har skambillig frakt. Tar ca 2 dager fra tyskland i posten. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 registrerte meg på allposters når første foreslo de, i dag kom mail om salg med 50% og gratis shipping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå