xWhatsernamex Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Dette er første gangen jeg skal på konsert i Oslo Spektrum, og de to første store konsertene jeg skal på. Klarer ikke vente nesten! Skal på Green Day i oktober, og Dream Theater i september. Det jeg lurer på, er om jeg kan ta med kamera da? På GD-billetten står det at det ikke er lov til å ta bilde, men det står det ikke på Dream Theater. Kanskje jeg kan ta bilde med mobilen på GD? Jeg vil jo ha bilder fra favorittbandet mitt sin konsert!! ) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ofte mener dem egentlig at det ikke er lov å ta bilder med blitz, da dette kan være forstyrrende for mange. Kan også ha med rettigheter osv på bildene å gjøre, men tror ikke det skal være noe problem å ta noen bilder med mobiltelefonen Møter du opp med en 2 meter lang kameralinse blir det noe annet Lenke til kommentar
xWhatsernamex Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Ofte mener dem egentlig at det ikke er lov å ta bilder med blitz, da dette kan være forstyrrende for mange. Kan også ha med rettigheter osv på bildene å gjøre, men tror ikke det skal være noe problem å ta noen bilder med mobiltelefonen Møter du opp med en 2 meter lang kameralinse blir det noe annet Takk for svar Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du kan fint ta bilde med mobilen. Det er hvis du har med det speilreflekskamera, eller i noen tilfeller lite kompaktkamera, at de enten stopper deg i døra eller ber deg om å ikke bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå