edge Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) *Se om dette ble rett* Kommer ikke opp, for du har valgt noen spillere som ikke har fått bilde enda. Huki. Reina Dossena - Agger - Carragher - Hyypia Reira - Alonso - Gerrard - Mascherano - Kuyt Torres Pref: Reina Dossena - Agger - Carragher - Hyypia Mascherano Reira - Alonso - Gerrard - Kuyt Torres Endret 3. juni 2009 av edge Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Test. Flott tiltak! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Ser at den er nede for øyeblikket :< Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Omg. Den hosten er sånn at de krever at jeg aktiverer den HELE tia. Hvis jeg ikke gjør det så stenger de den. Aktiverte den jo seneste 4 dager sia. Men får skaffe en bedre host til sesongen starter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Liste over gratis webhotell Ellers er one.com ganske billig og bra (bruker det selv). Stilig ting du har laget, men har ikke fått sett så mye på det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Bump. Blir det noe av dette, eller ikke? Sesongen begynner til helga. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Skal prøve å få den opp før helga. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Bare tester en ny layout: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Ser bra ut det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Skal begynne på den greia her nå, og jeg kommer bare til å legge inn de "vanlige" lagene foreløpig (United, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Barcelona, Real osv.) Men hvis du vil ha inn laget ditt, så gjør du følgende, og husk, det er veldig viktig at denne malen følges, for jeg skal ikke sitte å putte inn dette manuelt, det skal leses av et script før det automatisk settes inn i databasen: Lag-navn | LAND ----- DRAKTNR | Fornavn | Etternavn | Visningsnavn Så hvis jeg f.eks. skulle lagt til United da, så ville det blitt slik: Manchester United | ENG ----- 1 | Edwin | van der Sar | EvdS 2 | Gary | Neville | G. Neville osv. Og legg gjerne med en FM-facepack samt link til klubblogo i god oppløsning. Endret 16. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Teben Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Points er den beste på hele diskusjon.no, -beste fotballspilleren óg! Skal vi starte fanklubb for han? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Points er den beste på hele diskusjon.no, -beste fotballspilleren óg!Skal vi starte fanklubb for han? Har allerede en fanklubb Bendik, ellers takk. Bare legger ut denne her sånn at hvis noen er interessert kan de følge utviklingen "live". Akkurat nå har jeg en test-spiller i Anderson og jeg jobber nå med å sentrere navnet. Tar litt ekstra tid siden forige gang jeg gjorde dette var første gangen jeg gjorde det. Mye nytt mao. Endret 17. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Jeg kan hjelpe til! Antar at du er ferdig med United, så hvilket lag skal jeg ta da? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Jeg er ikke ferdig med United, men bruker det som testlag så jeg tar nok den. Men altså, du kan egentlig ta det du vil.. Men tar du Arsenal, Liverpool, Chelsea eller Barcelona så skriv det i den klubbtråden sånn at folk ikke lager dobbelt opp. Flott at du vil hjelpe til! Endret 17. september 2009 av Points Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Jeg kan lage en liste med Bayern innen uka er omme Føler at de hører hjemme i prosjektet også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Liverpool FC | ENG ----- 1 | Diego | Cavalieri | Cavalieri 2 | Glen | Johnson | Johnson 4 | Alberto | Aquilani | Aquilani 5 | Daniel | Agger | Agger 8 | Steven | Gerrard | Gerrard 9 | Fernando | Torres | Torres 10 | Andriy | Voronin | Voronin 11 | Albert | Riera | Riera 12 | Fabio | Aurelio | Aurelio 15 | Yossi | Benayoun | Benayoun 16 | Sotirios | Kyrgiakos | Kyrgiakos 18 | Dirk | Kuyt | Kuyt 19 | Ryan | Babel | Babel 20 | Javier | Mascherano | Mascherano 21 | Lucas | Leiva | Lucas 22 | Emiliano | Insua | Insua 23 | Jamie | Carragher | Carragher 24 | David | N'Gog | N'Gog 25 | Jose | Reina | Reina 26 | Jay | Spearing | Spearing 27 | Philipp | Degen | Degen 28 | Damien | Plessis | Plessis 29 | Krisztian | Nemeth | Nemeth 30 | Charles | Itandje | Itandje 31 | Nabil | El Zhar | El Zhar 32 | Stephen | Darby | Darby 34 | Martin | Kelly | Kelly 35 | Ryan | Flynn | Flynn 36 | Steve | Irwin | Irwin 37 | Martin | Skrtel | Skrtel 38 | Andrea | Dossena | Dossena 39 | Nathan | Eccleston | Eccleston 40 | Daniel Sanchez | Ayala | Ayala 41 | Martin | Hansen | Hansen 42 | Peter | Gulacsi | Gulacsi 43 | Dean | Bouzanis | Bouzanis 44 | David | Martin | Martin 45 | Mikel San Jose | Dominguez | Dominguez 46 | David | Amoo | Amoo LOGO: Endret 17. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Tusen takk, Latias! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Chelsea FC | ENG ----- 1 | Petr | Cech | Cech 2 | Branislav | Ivanovic | Ivanovic 3 | Ashley | Cole | A. Cole 4 | Slobodan | Rajkovic | Rajkovic 5 | Michael | Essien | Essien 6 | Ricardo | Carvalho | Carvalho 8 | Frank | Lampard | Lampard 9 | Franco | Di Santo | Di Santo 10 | Joe | Cole | J. Cole 11 | Didier | Drogba | Drogba 12 | John Obi | Mikel | Mikel 13 | Michael | Ballack | Ballack 15 | Florent | Malouda | Malouda 16 | Scott | Sinclair | Sinclair 17 | Jose | Bosingwa | Bosingwa 18 | Yuri | Zhirkov | Zhirkov 19 | Paulo | Ferreira | Ferreira 20 | Anderson | de Souza | Deco 21 | Salomon | Kalou | Kalou 22 | Ross | Turnbull | Turnbull 23 | Daniel | Sturridge | Sturridge 24 | Nemanja | Matic | Matic 26 | John | Terry | Terry 33 | Alex | da Costa | Alex 35 | Juliano | Belletti | Belletti 39 | Nicholas | Anelka | Anelka 40 | Henrique | Hilario | Hilario 41 | Sam | Hutchinson | Hutchinson 42 | Michael | Mancienne | Mancienne 43 | Jeffrey | Bruma | Bruma 45 | Fabio | Borini | Borini LOGO: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Alta IF | NOR ----- 1 | Ivar Andreas | Forn | Forn 2 | Thomas | Andersen | T.Andersen 4 | Yaw Ihle | Amankwah | Amankwah 5 | Thomas | Braaten | T.Braaten 6 | Martin | Nordbye | Nordbye 7 | Martin | Overvik | Overvik 8 | Jan Egil | Brekke | Brekke 9 | Aldin | Softic | Softic 10 | Magnus | Andersen | M.Andersen 11 | Jan Tommy | Haugli | Haugli 14 | Vegard | Braaten | V.Braaten 15 | Nicolaj | Misje | Misje 16 | Eivind | Dahl Ringard | Ringard 17 | Håvard | Nome | Nome 20 | Haukur | Pall Sigurdsson | Haukur 21 | Aziz | Idris | Idris 23 | Christian | Reginiussen | Reginiussen 24 | Diomande | Alassane | Dio 30 | Mikko | Vilmunen | Vilmunen 33 | Jay | Needham | Needham LOGO: Endret 10. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Arsenal FC | ENG ----- 1 | Manuel | Almunia | Almunia 2 | Abou | Diaby | Diaby 3 | Bacary | Sagna | Sagna 4 | Cesc | Fabregas | Cesc 5 | Thomas | Vermaelen | Vermaelen 6 | Philippe | Senderos | Senderos 7 | Tomas | Rosicky | Rosicky 8 | Samir | Nasri | Nasri 9 | Edurado Alves | da Silva | Edurado 10 | William | Gallas | Gallas 11 | Robin | Van Persie | Van Persie 12 | Carlos | Vela | Vela 14 | Theo | Walcott | Walcott 15 | Denílson | Pereira Neves | Denílson 16 | Aaron | Ramsey | Ramsey 17 | Alexandre Dimitri | Song Billong | Song 18 | Mikael | Silvestre | Silvestre 19 | Jack | Wilshere | Wilshere 20 | Johan | Djourou | Djourou 21 | Lukasz | Fabianski | Fabianski 22 | Gael | Clichy | Clichy 23 | Andrey | Arshavin | Arshavin 24 | Vito | Mannone | Mannone 27 | Emmanuel | Eboue | Eboue 28 | Kieran | Gibbs | Gibbs 30 | Armand | Traore | Traore 32 | Fran | Merida | Merida 52 | Niklas | Bendtner | Bendtner 53 | Wojciech | Szczesny | Szczesny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå