banansplitt™ Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Dine 11 Til moderatorer som mener dette er reklame: Jeg tjener ikke penger på dette og har ingen planer om å gjøre det heller. Verktøyet er laget for brukere på diskusjon.no. Dette verktøyet kan brukes til å presentere line-ups grafisk i stedet for å måtte skrive. Det er mye lettere å få full oversikt over en line-up når det i tillegg er bilde av spillerne, og det frisker opp forumet litt. Enkelt og greit bare trykk på linken over, velg lag og formasjon - dermed velg ut 11 spillere. Trykk deretter på knappen, kopier koden og lim inn i innlegget ditt, så har du en line-up. Bruk denne tråden hvis dere finner noe feil, mangler eller rett og slett vil komme med kritikk. ------------------------------------------- Foreløpig støtter den: Lag: Manchester United, Liverpool (halvveis) Formasjoner: 4-4-2, 4-3-3, 4-5-1 Jeg har planer om at man selv kan velge mellom forskjellige "baner" (bakgrunner) og størrelse på bildet. Enjoy! Endret 24. mai 2009 av Points Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Veldig stilig Points. Fulgte arbeidet ditt litt i Man Utd-tråden og dette virker som en ordning som kan "pimpe" opp førsteelleverne litt. Regner det vil bli maaange av disse etterhvert Blir moro når du har fått på plass den andre halvparten av Liverpooltroppen. Forøvrig er Aurelio og Arbeloa på feil back. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) La til et par nye bakgrunner for United og Pool: Endret 24. mai 2009 av Points Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Herlig at du har fikset andre bakgrunn også. Den grønne stakk i øyet, spesielt når man bruker svart skin på forumet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Genialt arbeid du driver med her, Points. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Konge Points! Nydelige bakgrunner. Tipper jeg hadde blitt litt lei av den grønnfargen etter hvert, så flott med litt variasjon. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Sweet bakgrunn, Points. Gjorde mindre vondt å se på. Keep the good work up! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hva med å hive med subs også rett i underkant av bilde en rekke med 4 og en med 3 så har man muligheten for legge med hele gjengen når laget kommer på kampdag? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 *Mine innlegg* Gleder meg til du er ferdig med Chelsea også... for det er vel planen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 *Mine innlegg* Gleder meg til du er ferdig med Chelsea også... for det er vel planen? Han tar de fire store fra England. Chelsea/Arsenal kommer nok senere, ja. Bare synd vi er i siste uka av sesongen. Får ikke brukt denne noe særlig de neste månedene. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Det er jo greit - men det kommer alltids en sesong neste år (samt oppkjøring), og med endringer i bildestørrelse o.l vil nok dette bli en hit. Endret 24. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Dette er knallbra Points, svært godt arbeid . Og det er ikke forumavhengig, kan brukes på facebook, blogger, united.no osv osv Lenke til kommentar
duckers Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Må kanskje jobbes litt med validering av inndata? Men ellers stilig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hvorfor det, at du klarer å sette opp VDS på alle plassene er jo en brukerfeil og ikke programmet sin skyld Lenke til kommentar
duckers Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hvorfor det, at du klarer å sette opp VDS på alle plassene er jo en brukerfeil og ikke programmet sin skyld Det er sant, men det er god skikk å forhindre at brukere kan gjøre slike feil Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Må kanskje jobbes litt med validering av inndata? Men ellers stilig. Et lag jeg -ikke- vil møte....hoho Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Det funker ikke Jeg kommer inn på siden hvor man kan velge spillere, men når jeg velger en spiller så skjer ingen ting... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hvilket lag har du valgt? Foreløpig støtter den: Lag: Manchester United, Liverpool (halvveis) Formasjoner: 4-4-2, 4-3-3, 4-5-1 Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Nå ble det helt feil :!: Men samma det... Endret 24. mai 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå