fredd5050 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Trener med vanlig benkpress nå, men lurer på om jeg bør trene med Skrå-benk i tillegg?? Endret 24. mai 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Når du sier benpress så antar jeg du mener benkpress? Du kan isåfall fint kombinere benkpress og skråbenk ja. Samme med leggene, du kan godt ta egne leggøvelser for å prioritere den muskelen om du ønsker. Knebøy skal ikke ta noe nevneverdig på leggmusklene, da har du tyngdepunktet for langt frem på foten og det er virkelig ikke bra. Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Når du sier benpress så antar jeg du mener benkpress? Du kan isåfall fint kombinere benkpress og skråbenk ja. Samme med leggene, du kan godt ta egne leggøvelser for å prioritere den muskelen om du ønsker. Knebøy skal ikke ta noe nevneverdig på leggmusklene, da har du tyngdepunktet for langt frem på foten og det er virkelig ikke bra. OK, men fremside lår, og bakside lår tar knebøy seg av? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jepp, og rumpa. Sjekk denne siden for hvilke øvelser som tar hvor: http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå