Shruggie Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg har veldig lyst på en god penn, og har fått anbefalt en Fisher Space Pen, nærmere bestemt Bullet varianten, som skal være liten og handy og ha i lomma. Jeg finner den enkelt på eBay, og den koster ikke så mye heller, men det er jo litt enklere å kjøpe en på en bokhandel. Noen som vet om en i Oslo som har slike? P.s. Valg av kategori var litt random, jeg fant ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Har en slik selv, men synes ikke at den kan klassifiseres som en god penn, Fisher Space Pen er i bunn og grunn en ganske standard kulepenn med et litt tøft design. Tror det var på Amazon.co.uk jeg kjøpte min. Skaff deg heller en fyllepenn hvis du vil ha en god penn. Endret 24. mai 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Har brukt fyllepenn, det er upraktisk. Og amazon.co.uk sender ikke penna til norge. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sjekket det opp nå, det var visst på Amazon.com. Mange av pennene som ligger ute der selges av en tredjepart gjennom Amazons system, min var fra The Writer's Edge. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Cool, skal sjekke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå