Gå til innhold

[Løst]Hvordan er denne AMD prosessoren?

Eldy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du allerede har kjøpt prosessoren stiller jeg meg litt spørrende til hva du lurer på her.

Du lurer på hva som er bra og dårlig med en spesifikk komponent som du uansett allerede har kjøpt.

Har du tatt den i bruk og støtt på problemer? Skal du overklokke og lurer på hvordan du gjør det? Blir den for varm og du lurer på hvorfor, eller hvilken temperatur som er normal?

Hva er det egentlig du lurer på?

PS: I tillegg er emnefeltet ditt heller dårlig.

Endret av SilentNET
Lenke til kommentar
Siden du allerede har kjøpt prosessoren stiller jeg meg litt spørrende til hva du lurer på her.

Du lurer på hva som er bra og dårlig med en spesifikk komponent som du uansett allerede har kjøpt.

Har du tatt den i bruk og støtt på problemer? Skal du overklokke og lurer på hvordan du gjør det? Blir den for varm og du lurer på hvorfor, eller hvilken temperatur som er normal?

Hva er det egentlig du lurer på?

PS: I tillegg er emne-feltet ditt heller dårlig.

dum ell? lurer på om noen har noen erfaringer med den. mulig å være å forbanna pirkete?

Lenke til kommentar

Erfaringer med prosessoren din finnes det tråd opp og tråd ned med allerede her inne.

Om jeg er dum eller ikke er irrelevant her. Du følger ikke reglene for bruk av emnefeltet, enkelt å greit. Og ved å kalle andre dum, gjør du deg selv en bjørnetjeneste i samme slengen.

Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bra prosessor :) Skal kjøpe samme.

takk for at noen endelig ga meg et svar her, og ikke bare stilte nye spm som ikke hadde noe med topic å gjøre. jeg stilte et klart spm, og det er vel det samme for dere om jeg spør om prosessoren er god før eller etter jeg har kjøpt den?

takk.

Lenke til kommentar
Den gir veldig mye for pengene og er en god gamer

EDIT; Om du skulle brukt den til 3D-moddelering hadde den vært dårlig, om bruken er kun lesing av VG.no er den overkill til tusen og om bruken er vanlig gaming er den perfekt. Ut fra førstepost kan man ikke svare uten svar på bruksområde.

Det blir som om du skulle spørre om en Toyota Yaris var en god bil, men ikke opplyse om at du skal kjøre rally med den.

Endret av ravii
Lenke til kommentar
Den gir veldig mye for pengene og er en god gamer

EDIT; Om du skulle brukt den til 3D-moddelering hadde den vært dårlig, om bruken er kun lesing av VG.no er den overkill til tusen og om bruken er vanlig gaming er den perfekt. Ut fra førstepost kan man ikke svare uten svar på bruksområde.

Det blir som om du skulle spørre om en Toyota Yaris var en god bil, men ikke opplyse om at du skal kjøre rally med den.

vel, da ville jeg lest førstepost igjen:

"Ps: Jeg er ingen photoshopper o.l, så den skal brukes mest til gaming. smile.gif"

Lenke til kommentar

Da ville jeg lest første svar igjen.

Hva er gaming, for alt jeg vet kunne du vært en meget dedikert spiller av eldgamle Mariospill, eller du kunne ønsket å kjøre GTA IV på full pupp.

Dessuten skriver du:

mest til gaming
'

Uten å opplyse hva det andre den skal brukes til er.

Ønsker du å forstette diskusjonen tar vi det på PM, slik at dette ikke oppfattes som unødvendig posting kun for å øke antall innlegg.

Husk å merk tråden som løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...