Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dette tenner kvinner på

Anbefalte innlegg

Menn med ambisjoner og motivasjon er tenningsfaktor nummer èn. Folk som vet hva de vil i livet er de mest interessante. Ingenting er så døllt som en mann som har drittjobb og ingen anelse om hva han vil videre.

Du kan selvfølgelig ikke regne med å få den peneste piken på byen, selv med ambisjoner, om du ser ut som John Fredriksen. Noe som leder meg til punkt nummer to: Utseende. Om du ikke har utseende med deg, sørg for å være velkledd og hygienisk. Svettelukt og dårlig ånde er turnoff.

Du trenger strengt tatt ikke mer enn dette om du bare er ute etter kjøtt på staken.

Endret av Furiae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du kvinner generelt eller hva du selv tenner på?

Du generaliserer veldig syns jeg ...

Jeg mener kvinner. Kvinner er også mennesker. Ikke alle oss er ute etter en hånd og holde i og en skulder og gråte på.

Lenke til kommentar
Menn med ambisjoner og motivasjon er tenningsfaktor nummer èn.

Ikke hos kona mi hvertfall. Så langt i fra.

Svettelukt er turnoff.

Merkelig. En joggetur har hvertfall ikke vært turnoff EVER hos oss.

Eg tror: Du tar feil :)

Lenke til kommentar
Så alle jenter er som deg?

Jeg ber til alle guder som finnes om at det ikke er tilfellet. Har sett nok på alle de 27 postene h*n har til å si at det er et skrekkscenario. Noen jenter tenner på store menn, andre på små, noen tenner på blondt hår, andre mørkt, noen tenner på ambisiøse menn, andre ikke. Alle er forskjellige, og det finnes ingen fasit for dette.

Lenke til kommentar
Du kan selvfølgelig ikke regne med å få den peneste piken på byen, selv med ambisjoner, om du ser ut som John Fredriksen. Noe som leder meg til punkt nummer to: Utseende.

Jeg skal si deg at hvis han trapper opp på riktig sted i riktig by og viser pengemusklene sine kan han få den han peker på, enkelte plasser er det desverre bare så enkelt. Alle er forskjellig, og desverre for deg så har han allerede tre døtre, så poenget ditt feilet før jeg engang startet på denne kommenteringen.

Lenke til kommentar
Så alle jenter er som deg?

Jeg ber til alle guder som finnes om at det ikke er tilfellet. Har sett nok på alle de 27 postene h*n har til å si at det er et skrekkscenario. Noen jenter tenner på store menn, andre på små, noen tenner på blondt hår, andre mørkt, noen tenner på ambisiøse menn, andre ikke. Alle er forskjellige, og det finnes ingen fasit for dette.

Å herregud, nå leste jeg noen av postene hennes også. Fail.

Lenke til kommentar

Etter å tidligere ventet med en eventuell reaksjon på denne tråden, ser jeg at dette kan ha vært uklokt og en bjørnetjeneste i så måte. Denne tråden hadde dessverre alle forutsetninger for en negativ utvikling. Som andre tråder i denne kategorien, er jeg også redd denne tråden dessverre ikke vil føre med seg noe positivt, ei heller konstruktivt.

Tidligere erfaringer ved slike tråder er at utvikler seg til rene "mobbetråder", noe som ikke er ønskelig Om man ønsker og debattere dette på saklig og skikkelig måte, anbefales det og opprette en ny tråd med noe mere brodd, enn "du trenger strengt tatt ikke mer enn dette om du bare er ute etter kjøtt på staken". Som undertegnede gjentatte ganger har presisert, skal være forsiktig med å uttale seg om mennesker man ikke kjenner. Mennesker er sågar veldig forskjellige, det håper jeg også trådstarter innser. Ulikhet er ikke noe negativt i seg selv. Hva kvinner tenner på er særs individuelt.

Tråden stenges, før den utarter ytterligere.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...