eLiptiC Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei, jeg fikk virus på datamaskinen min for en stund siden og fjernet det og installerte windows helt på nytt. Men nå funker det ikke og kjøre programmer som bruker .NET framework, har det installert og prøvd og installert det på nytt mangen ganger. Det som skjedde før var at det kom en error med masse greier, husker ikke helt hva som sto. Men nå kommer det bare at programmet har et problem og må lukkes, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Bør da komme med noen flere detaljer enn det. Alle programfeil blir logget av debuggeren. Om det kommer feil i hendelesloggen så poster du jo også disse. Endret 14. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er en grunn til at teksten som står i feilmeldinger står der. Den forteller (ofte) hva som gikk galt og er dermed også en pekepinne på hva som kan rette det. Hvis feilmeldingen er "Du har for lite minne" så har du for lite minne. Hvis feilmeldingen er "Et bibliotek (msvcrt anyone?) er ødelagt" så er biblioteket ødelagt.... Det er en million ting som kan gå galt og gjøre at et program ikke virker og når du ikke gidder å lese hva som står i en feilmelding så er det beste du kan håpe på av hjelp at folk gjetter. Løsning: Installer på nytt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Sjuriss Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg har prøvd og reinsallert det mangen ganger uten lykke, og meldingen jeg får nå er bare et programmet har en feil og må lukkes. Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Dersom du tror det er .NET rammeverket ditt som har gått fløyten - så reinstaller dette. Du finner mer info her MRK. Utfyllende feilmeldinger hadde hjulpet i søken på løsning... Endret 24. juli 2009 av datafeilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå