hanaud Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hei! Jeg lurte på om du kunne være så snill å hjelpe meg med en ting. Da hadde jeg blitt veldig veldig glad. Problem: Klarer ikke å importere min film fra mitt DV-kamera(Panasonic NVGS10) inn på Ulead Video Studio. Får beskjed om at systemet mitt mangler en capture driver. Jeg har innstalert mitt firewire kort og det fungerer som det skal står det. Det fulgte med en cd med kortet. Der var Ulead Video Studio osv. Jeg har innstallert det. Jeg får heller ikke importert inn til Windows Movie Maker. Mitt kamera kommer heller ikke opp under enhetsbehandlig i kontrollpanelt. Burde det ikke gjort det når jeg kobler det til firewire kortet og slår på kamera i "play-mode"? Hva skal jeg gjøre? Nå har jeg slitt lenge med dette her. Litt frustrert nå. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg har også prøvd kombinasjonen Windows ME og et Panasonic videokamera, og jeg fikk det til å virke noen få ganger. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men når jeg prøvde sist, virket det ikke lenger. Jeg har søkt etter løsning, men ikke funnet noe som helst. Du bør oppgradere til Windows XP. Jeg har det på min redigerings-pc. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hm. Synes det høres ut som det kan være firewire kortet, siden det ikke fungerer i noen programmer. Har slitt veldig med Creative Audigy kortet jeg har hatt. Funket litt nå og da. Har fått byttet det i nytt men det hjalp ikke. Så jeg kjøpte meg et ADS pyro kort. Hva OS bruker du,hva slags firewirekort og hovedkort har du`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå