Prottis Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nærmer seg stygg fort 18års dag og lappen, sliter litt med å finne en bil som jeg liker... Det viktigste jeg ser i en bil, er at den skal være riktig gjennomført hvis den er modifisert. Skal være tatt godt vare på. Trenger ikke være en bil med ekstremt mye krefter i, jeg søker ikke spenning i å kjøre fortest mulig men det å nyte gleden av å kjøre på svingete veier. Hadde vært konge om dere hadde kommet med noen forslag, eventuelt lagt med en link til en aktuell bil:D Maks pris på bilen er 50 000,- Har skikket litt på golf 1 i det siste, disse liker jeg (mest aktuell til nå, har ikke funnet en jeg liker enda) Er også veldig giret på Alfa Romeo eller en Fiat av et eller annet slag. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Vel du sa du liker å kjøre i svinger Har du noengagn prøvd å kjøre med en gocart ? Kjøper du en MR2 MK1 eller MK2 så vet jeg at du ligger godt i svingene utenom at bilen ligger 45% på skakke. Har selv en MK1 og gjett om den er deilig å kjøre Men det er vel kanskje ikke typen bil for deg om du har lyst på noe med lite krefter og stor bagasjeplass Eller mener du å nyte å kjøre sakte på svingete veier med myke dempere og maks luxus ? Lenke til kommentar
Prottis Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 har sett litt på mr2 mk1 men klarer bare ikke å få meg til å like designen:P, mk2 synes jeg har blitt for vanlig ettervert, ser jo en på et hvert hjørne:p Var muligens ikke tydelig nokk, ønsker at bilen skal sitte som støpt i svingene, sporty understell:D, når det kommer til effekten er det mer for å holde forsikrings prisen nede. men fra en 100hk og oppover vil gjøre jobben det:P Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 har sett litt på mr2 mk1 men klarer bare ikke å få meg til å like designen:P Vel du har jo styling-kit som går ann å sette på om man gidder, bare se på min MK1 Lenke til kommentar
Prottis Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 mr2 din så bedre ut en de fleste jeg har sett på nettet , men det er ennå noen som jør at jeg ikke liker dem. aner ikke va. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Hva med en celica da ? Men jeg advarer deg, det er mye jobb med disse bilene, iværtfall med min MK1, det jeg har gjort sålangt var at jeg måtte bytte motor, nå driver jeg å bytter hjullagere bak, samtidig som je smører op bremsene da de hang, selvfølgelig fulgte det ikke med nye simringer noe jeg må ha nye, spurte på toyota, de hadde det ikke, men de kunne bestille, og de skulle jaggu meg ha 800,- for 4stk gummiringer Det er jaggu ikke billig å ha bil nei Hint: om du ikke finner det du leter etter når du søker etter MK1 og MK2 så søk på AW11 for MK1 og SW20 for MK2 Endret 23. mai 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå