Nidaroo Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Det sies at sprit man får kjøpt her til lands inneholder brekningsmiddel. Er dette noe folk egentlig bare sier? Ikke det at det påvirker meg noe. Men kan være greit å få et svar på dette. Ettersom jeg er tvilende. Endret 23. mai 2009 av Nidaroo Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Sprit man kjøper på polet inneholder ingen brekningsmiddler. Hvorfor tror kompisene dine det ? Rødsprit derimot gjør det. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Er vel en slags ordkast som er fattet i lufta, etter et utenlandsk besøk. Uansett om jeg så stiller min skepsis. ^^ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Grunnen til at man blir kvalm og vil spy av alkohol (etanol), er at det brytes ned i magesekken til acetaldehyd, som er giftig. Les om etanol på Wikipedia. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 skolelabsprit inneholder brekningsmidler Læreren fant ut at det var lurt å la en villig forsøke forran alle, slike at ikke alle gikk og prøvesmakte, det funka men til spr ditt: kjøpesprit gjør ikke det... Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Samme myten finnes jo om ølet i Norge også.. Er vel nettop myter begge ja. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Samme myten finnes jo om ølet i Norge også.. Er vel nettop myter begge ja. Jepp, lagd av veikinger som ikke kan holde på drikken sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå