Ne0n123 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei Jeg slettet avira antivirus og deretter så ville ikke logmein/ remote desktop virke mere. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å fixe dette igjen? Jeg har windows vista ultimate 64 bit Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 hmm... syns å huske at man må ha antivirus for å få remote desktop til å funke... Stemmer ikke det? Lenke til kommentar
Ne0n123 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 ja okej, for jeg har lagt inn nytt antivirus skjønner du. La inn AVG.. Og remote desktop funker fortsatt ikke så. Må være noe galt.. Irriterende Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Prøv å gi maskinen disse kommandoene: Reset WINSOCK entries to installation defaults: netsh winsock reset catalog Reset TCP/IP stack to installation defaults. netsh int ip reset reset.log Reboot the machine. Funker ikke det, så kan du vurdere følgende: Det er litt ekkelt med logmein at den kan fucke opp registerinnstillinger mm. Kan være et forsøk verd å fjerne logmein og så slette referanser til logmein i registeret med crapcleaner. Før du legger inn logmein på nytt så husk å ta backup av registeret først. Personlig så endte jeg opp med å legge inn Win-XP på nytt etter at logmein hadde gått bananas med innloggingen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 hmm... syns å huske at man må ha antivirus for å få remote desktop til å funke... Stemmer ikke det? æhh..... NEI... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå