CS_eR GøY Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 din nisse!! :smile: du er en skikkeli løring!! hvor bor du? så vifta de av lego kan du lage til meg og!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Microsoft E-Commerce Server koster ca. $9,990usd.. billig sak :smile: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 Jeg bor på Vigrestad i Rogaland. Jeg kan godt lage en vifte til deg og, men det koster 70 bucks. Mvh Nissen Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hei Nissen! Du sier at du har Maya, men jeg tror neppe at du bruker da du bare har 256RAM. Maya anbefaler minimum 512RAM. Men jeg ville ikke brukt programmet såfremt jeg ikke hadde nærmere 1G RAM. Dessuten sies det at programmet er veldig vanskelig å lære seg. Regn med minst et havlt år hvis du sitter fulle dager foran datan. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hei Nissen! Du sier at du har Maya, men jeg tror neppe at du bruker da du bare har 256RAM. Maya anbefaler minimum 512RAM. Men jeg ville ikke brukt programmet såfremt jeg ikke hadde nærmere 1G RAM. Dessuten sies det at programmet er veldig vanskelig å lære seg. Regn med minst et havlt år hvis du sitter fulle dager foran datan. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg brukte en stund noe spesial-programvare til bruk i studiene mine. MATLAB, FEMLAB, Chemical Engineering, HSC, "Tango" mm. Hver av disse koster fra ca 10-50.000 kr + tilleggsmoduler. Og så kan jeg jo nevne i fleng.. MS Office, MS Windows, MS ... osv. Nei, gå over til Linux! Det funker veldig bra og har et brukervennlig grensesnitt. (Tenker på Mandrake 8.1) Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg kllarer fint og kjøre maya 4 jeg. Har ikke hatt noen problemer så langt. Jeg har faktisk klart å lage ei teiknefigur hand. Mvh Nissen Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Gamlingen her hjemme selger kart programmer for Linux! en liisens koster ca 30k eller.no og da må kjøpre kart i tilleg... ellers selges det noen til pc som kan komme oppimot 100k... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå