Dofty Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Heisann! Jeg har en Suzuki TSX som alltid har godt relativt dårlig, jeg trodde at den fikk for mye bensin. Så jeg byttet forgasser fra 21 til 18. Da gikk mopeden enda mer dass så jeg byttet tilbake. Når jeg slipper gassen så hører jeg motoren går rundt, men den tenner ikke. Akkurat som om jeg skulle skrudd av tenninga under kjøring. Det er en Dellorto 21 forgasser. Den funket fint før. Noen som har peiling? Mvh. Dofty Endret 23. mai 2009 av Dofty Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kan det være mulig at den får for lite bensin? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Merker ingen forskjell når jeg skrur på blandeskruen, og tomgangsskruen for den saks skyld. Det er null respons, skjer absolutt ingenting. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Du kjenner ikke noen som driver med motor/moped og bil da? Da hadde det vært enkelt og fått dem til å fikse det gratis/til en gunstig pris ^^ Selv har jeg lite peiling. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg veit ikke om noen. Men jeg får vel undersøke litt. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Nei, det har jeg ikke gjort. Men hva skal jeg se etter? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du skal se fargen på side elektroden. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ser bra ut den iallfall. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Nå kan dere puste lettet ut for jeg har nemlig fikset mopeden. Bare renska forgasseren Endret 27. mai 2009 av Dofty Lenke til kommentar
dt501991 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nå kan dere puste lettet ut for jeg har nemlig fikset mopeden. Bare renska forgasseren hvordan rensa du forgasseren, tenkt å gjøre det samme selv å lurer på ossen man gjør det,,, Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Skru den av mopeden, finn en gammel gryte eller noe sånn(ikke isbeger) og skru forgasseren helt i deler. Så heller du bensin oppi gryta slik at det dekker delene skikkelig. Så lar du det stå i rundt 1 dag. Så setter du den sammen. Du må smøre forgasser stempelet med litt olje, så slipper du gassoppheng. OBS! Du må ta ut gummi pakninger før du heller på bensinen. Lenke til kommentar
dt501991 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Skru den av mopeden, finn en gammel gryte eller noe sånn(ikke isbeger) og skru forgasseren helt i deler.Så heller du bensin oppi gryta slik at det dekker delene skikkelig. Så lar du det stå i rundt 1 dag. Så setter du den sammen. Du må smøre forgasser stempelet med litt olje, så slipper du gassoppheng. OBS! Du må ta ut gummi pakninger før du heller på bensinen. oi, takk. det var et bra svar skal gjøre det med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå