Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Treg oppstart / restart

Anbefalte innlegg

Hei..

Maskinen min starter treigt opp / når jeg restarter - jeg har ikke mange startup programmer heller (kun northon - lyd greier - internett connection)

Den gikk mye fortere før - til alt egenlig . .

Har IKKE tunge programmer, hva skal jeg gjøre / kan gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei..

Maskinen min starter treigt opp / når jeg restarter - jeg har ikke mange startup programmer heller (kun northon - lyd greier - internett connection)

Den gikk mye fortere før - til alt egenlig . .

Har IKKE tunge programmer, hva skal jeg gjøre / kan gjøre ?

hvilken pc har du?

kan ha noe med ram og prosessor hastigheten ;)

Lenke til kommentar

acer aspire 9300 -

Finnes det en metode jeg kan oppdatere ALT på en gang ? (har ikke sjangs til å oppgradere alt av drivere,(små ting jeg ikke har aning om) - kanskje det kan være noe med det å gjøre ?

Lenke til kommentar
acer aspire 9300 -

Finnes det en metode jeg kan oppdatere ALT på en gang ? (har ikke sjangs til å oppgradere alt av drivere,(små ting jeg ikke har aning om) - kanskje det kan være noe med det å gjøre ?

hvor lenge har du hatt dataen din?

Lenke til kommentar

Last ned Ccleaner og ta en rens. Trykk på register og si ja til backup, så rydder ccleaner i regsiteret ditt. Det er også en oppstartsfane der så du kan se hva som starter opp, men det har du vel gjort siden du sier at det bare er norton og lyd greier.

Du har vel ikke tatt bort det pc'n trenger for å starte opp? Kanskje det er virus. Følg veiledningen i signaturen min først. Så poster du logger i en ny tråd i antivirus og datasikkerhet. ;)

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...