xelag1 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Huff har lagt ut mange tråder i dag men det er masse jeg lurer på og ingen tråder å legge spørsmålene inni:) TJa til saken. Er det noen anime side der de gir ferske anime serier terningkast osv. 9/10 for eks ? Har 3 episoder i gjenn av Hunter x Hunter. Å må derfår finne noe nytt å se på. Visst dere ikke har noe slikt kan dere også godt bare anbefale meg noe For dere som har sett hunter x hunter liker jeg den humoren og storyen godt. Jeg er også glad i den litt gråvere humoren Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) lolz, har ekstremt lite å gjøre i dagXD svarer på alle disse trådene dine etter noen sec=P med ferske, mener du da nye? sånn som i den nyeste sesongen? Endret 23. mai 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 lolz, har ekstremt lite å gjøre i dagXD svarer på alle disse trådene dine etter noen sec=Pmed ferske, mener du da nye? sånn som i den nyeste sesongen? Yepp Men når jeg tenker meg om så er det kansje ikke så viktig at de er nye Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 in that case.. imdb=P? myanimelist? animeplanet? animepedia elns Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 ahh så dere profesjonelle trykker ikke random på en serie altså Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 nja~.. jeg går etter 1 trailer hvis jeg skal kjøpe og 100% random hvis jeg laster ned=P Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Du kan jo sjekke "One Piece" og "Yu Yu Hakusho" Hekta på One Piece self for tiden og Yu Yu Hakusho var ganske underholdene Har også hørt at MAR skal ha enkelte likhetstrekk med HunterXHunter, men har ikke sett noe på den enda Når jeg skal velge anime å se pleier det å gå etter annbefalinger fra bekjente for tiden .. Endret 24. mai 2009 av AssKicR Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) ye! nice asskicr, se MAR. den er ganske lik hunterxhunter. (though kunne ikke anbefalt den for andre grunner enn at den linker på hunterxhunter=P) Endret 24. mai 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=main Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Her er det hvertfall en link til noen skribenter på ANN som sier hva de mener om de nye seriene som har kommet nå i vår. http://www.animenewsnetwork.com/feature/2009-04-03 Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Hmm jeg vurderer å begynne på klasikkern dragon ball jeg Kansje litt barne stil av og til ? Men alle har jo sett dem Endret 25. mai 2009 av pipppipp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå