steinrawr Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Som tittelen sier har jeg fått to eksamensdager dagen etter hverandre. Er dette lov? har hørt noen om at det ikke er det. Noen som vet, kan henvise til kilder og bekrefte dette? skal nevnes at det er Fysikk 2 og IT2 som har kommet dagen etter hverande. Takk Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Tja, kanskje. Men er det virkelig noe å lage ståhei over? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 På høgskulen skjer det nå hvertfall både titt og ofte. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 jeg lurte bare på om det var lov. Er ikke akkurat et problem. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jeg hadde i teorien eksamen to dager etter hverandre (kristi himmelfart var i mellom) så jeg hadde eksamen på forberedelsesdagen til den andre eksamen. Så sannsynligvis er det ingen regler som sier at det ikke er tillatt. Det er bare uflaks Endret 24. mai 2009 av haarod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå