3650 Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hei, Har lastet ned en bilde fra eurobate.no som jeg skulle bruke som bakgrunnsbilde. Jeg lagret bildet i telefonen slik som jeg fikk besked om når jeg bestilte den. Men jeg får ikke brukt bilde som bakgrunn. 'Hva er det jeg gjør feil??? Lenke til kommentar
3650 Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har en Nokia 3650 som dere sikkert har fått med dere! Lenke til kommentar
3650 Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 ingen som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ikke mas da Neida, men gå til innstiilinger - telefon - ventemodus - bakrunnsbilde [på]. Nå skal det komme en oversikt over alle bildene du har på telefonen/minnekortet. Bildet skal ligge der du lagret det etter det ble mottatt Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Gå inn på verktøy -> instillinger -> ventemodus -> bakgrunnsbilde. og velg bildet. Men hvorfor kjøper du bakgrunnsbilder!? Du kan laste ned gratis her f.eks: http://www.inpoc.no/din_mobil/bakgrunnsbilder.vsp, eller hvilke som helst andre plasser du ser bilder. Bare skriv inn URL'en til bilde i en nettleser (f.eks wap leseren - tjenester) Lenke til kommentar
3650 Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Ok. Takk alle sammmen, fikk det til nå. Takk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå