snkrlow Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Lurte på om man kan øvelseskjøre med eks. far bakpå lettsykkelen når man har tatt Traffikalt Grunnkurs? Jeg er ikke 16 enda, men 15 og lurte på om jeg kan ta meg en tur med farsan? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ja det kan du,jeg gjør det selv. og jeg er 15.men husk og ha med legitimasjon og beviset. og faren din må ha hatt tung lappen i over 5 år sammenhengende. Åssen sykkel har du foresten? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 nei, han må ikke ha hatt tung lappen, holder med lett-mc lappen. du får uansett vite alt dette på trafikalt grunnkurs, værtfall vis du spør Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 nei, han må ikke ha hatt tung lappen, holder med lett-mc lappen. du får uansett vite alt dette på trafikalt grunnkurs, værtfall vis du spør Sorry,fint at du rettet på det vertfall;) Lenke til kommentar
snkrlow Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ja det kan du,jeg gjør det selv. og jeg er 15.men husk og ha med legitimasjon og beviset.og faren din må ha hatt tung lappen i over 5 år sammenhengende. Åssen sykkel har du foresten? Har ikke enda, men har en aprilia rs 125 jeg skal kjøpe til sommern. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nice, kjøpte meg Cagiva Mito for litt siden:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå