Strym85 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle spørre om råd her, om hva jeg skal gjøre. Jeg har liggende i ene skuffen min en Dell XPS m1710 som jeg var flittig bruker av tidligere, men som nå bare har blitt liggende å ikke blitt brukt. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å selge den. Etter en clean install av windows oppdaget jeg at ikke alt var som det skulle, virker som det er noe galt med lyden, eller lyd inn/utgangen på siden av den. Noen gangen virker lyden perfekt, andre ganger så må jeg ta å plugge in headset for å få lyd, eller jeg må rett å slett fikle litt inni utgangen for at lyden skal virke. Tror dere jeg klarer å få solgt den? i såfall hva kan jeg ta for den? Jeg har sett den ligge på finn.no fra 5000 kr til 10 000 kr, men jeg syns de virker altfor dyrt selv om det var en veldig dyr maskin når den først kom ut. Specs: Dell XPS m1710 T2600 Dual Core @ 2.16 gHZ 2.17 GHz 17" skjerm (1920x1200) 7900 GTX 512 MBram 1 gb ram 95 GB harddisk Sier takk for all input! Endret 24. mai 2009 av Dreamfinder85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå