pululf Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei folkens! Jeg har nettop blitt ferdig med en 3 minutter lang infomercial for en klient. En infomercial er en animasjon som viser frem hvordan et produkt fungerer, og hvordan den er bygget opp. I bakgrunnen er det ofte en lydspor. Musikken som brukes er veldig lett å kjenne igjen, for det er "bakgrunssmusikk", som man kun finner i slike videoer. Er det noen som vet hva genren heter, eller hvor jeg kan få tak i slik musikk? Her er et eksempel på hva jeg mener: http://hose-systems.no/film/hosesystem_large.wmv Lenke til kommentar
McStroke Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Er det snakk om et bestemt lydspor, eller er det en sjanger du er ute etter? Leste posten dårlig, unskyld. Det er instrumental electronica som er glad og drivende du er ute etter. Jeg vil anbefale deg så høre på last.fm, instrumental, Instrumental electronica. Jeg vet desverre ikke om noen sider som legger ut spesielt denne trypen musikk. Endret 23. mai 2009 av McStroke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå