Pizzaen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) God dag! For de som ikke allerede vet det har The Sniper vs. Spy Update'n (link) kommet også har de i tilegg endret måten du får nye våpen på (link). Har noen spørsmål til det nye systemet: 1. Hvor lang tid må du spille for at et våpen skal dukke opp? 2. Er det vanskelig og finne våpenet? 3. Må du spille som Spy for og få Spy våpen og Sniper for og få Sniper våpen, eller kan jeg være Heavy også finne et Sniper våpen? 4. Har noen greid og få tak i et våpen enda? Hvor fant du det? Hvilket våpen? osv... Edit: 5. Noen som vet hva han sier på slutten i denne filmen og hva det betyr? Tror det er fransk og at han sier noe sånt som "ahh, my peti shøflør". Endret 23. mai 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 3. nei, jeg spiller minimalt medic, men jeg fikk medic våpen... 4. tror det er helt random når og hvor du får våpnene. Lenke til kommentar
Jokerpoker Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har fått tak i 5 våpen. 3 av dem som jeg hadde fra før :S (Ambassador til spy og razorback til sniper) jeg fikk dem helt random. Ambassador fikk jeg som spy og razorback fikk jeg som spy, så jeg tror alt er random Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 hvordan får man tak i disse våpnene ? spilte nå i 2 timer men fikk kun 1 fra og få 10 medic acheivments Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) hvordan får man tak i disse våpnene ? spilte nå i 2 timer men fikk kun 1 fra og få 10 medic acheivments Viss du leser litt på linkene i førsteposten så finner du det ut. Men jeg kan forklare kort; det har blitt laget en ny måte og få nye våpen på, for og få nye våpen så er det bare og spille masse tf2 også etterhvert så dukker våpen opp rundt omkring på tilfeldige plasser i spillet (i map'ene) som du skal finne, når du finner våpenet så får du det. Endret 24. mai 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå