Blekk. Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg en iPod nå, og siden jeg alltid har hatt MP3 før, er jeg helt blank med de iTunes-greiene. Så..jeg har musikken på PCen, og da jeg starta iTunes for første gang (med iPoden) ble musikken overført med en gang. Så da tenkte jeg at jeg skulle flytte over mer musikk, så jeg lasta ned mer. Men når jeg starter opp iTunes og iPoden igjen, blir ikke den nye musikken overført, sånn som den første gangen. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Du må velje Manuell synkronisering i Innstillingane. Det som mest sannynleg har skjedd er at iTunes har søkt fram all musikken din, lagt heile samlinga i biblioteket, og derretter ført over. Det vil ideélt sett seie at all musikken du legg inn i iTunes for avspilling vart synkronisert med iPoden. Nokon syns det er grett, andre gjer ikkje. Derfor har du manuell synkronisering óg. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Du må velje Manuell synkronisering i Innstillingane.Det som mest sannynleg har skjedd er at iTunes har søkt fram all musikken din, lagt heile samlinga i biblioteket, og derretter ført over. Det vil ideélt sett seie at all musikken du legg inn i iTunes for avspilling vart synkronisert med iPoden. Nokon syns det er grett, andre gjer ikkje. Derfor har du manuell synkronisering óg. Men...hvorfor skjer ikke det med den nye musikken da? Forstår ikke mye Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Noen andre som kan hjelpe? Har nå sletta musikken på iPoden, så jeg har ingenting på den. (har seff musikken på datan) Hvordan i h***** flytter jeg musikken til biblioteket, og så over til iPoden? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Du må legge til sangene i iTunes, så til iPoden. Fil - legg til mappe i bibliotek, så velger du mappen. Lurt å ha all musikken du skal ha på iPoden i én mappe. Så synkroniserer du. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Takk, skal se om jeg får det til. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Du må legge til sangene i iTunes, så til iPoden. Fil - legg til mappe i bibliotek, så velger du mappen. Lurt å ha all musikken du skal ha på iPoden i én mappe. Så synkroniserer du. Takker, fikk det endelig til nå Men iTunes/iPod gjør det unødvendig komplisert. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Sant det. Hadde klart meg fint uten iTunes. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Mens jeg først er i gang: (ikke vits å starte ny tråd pga dette..) 1. Kan jeg høre på iPoden samtidig som jeg lader? 2. Kan jeg slette sanger inne på iPoden? (visst ikke, hvor kan jeg få en oversikt over alle sangene, og slette de osv?) Igjen, fikk iPod i dag. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer Ja, kan fint høre på musikk samtidig som du lader. Kan ikke slette sanger, alt må gjøres i iTunes. Det meste gjøres i iTunes, bare noen få ting du kan gjøre på poden. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Ok, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) - Endret 23. mai 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå