Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

på byen alene i halden?

Gjest Guest_knut_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_knut_*

så sitter jeg her da nettopp flyttet til halden å kjenner egentlig ingen her.. å det er lørdag.. å ting er litt kjipt hehe.

hvor skulle jeg gått om jeg skulle gå ut alene i halden? er kjempe rastløs å føler jeg trenger å være sosial.

gutt24

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder uteliv vil jeg påstå at det er mest privatfester i Halden. Man kan jo ikke spasere rett inn.. Men når man slapper av og er ute på lørdagskvelden, er stikkordet venner. Du kjenner ingen, men går du ikke på skole her da? Eller, hvorfor er du her?

Kontakt noen av de. Hvis du ikke kjenner noen så kan du jo gå på byen alene å se om du møter noen. Café, pub, whatever.

Konges Brygge ved havna er koselig. Vi har også Dickens, en mer eller mindre kjent resturant i Halden. Men regner ikke med at det er dette du er ute etter uansett.

Som sagt, du må kjenne noen/bli kjent med noen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Knut_*

skal begynne å jobbe her, har familie her men de er nok langt over aldersgrensa hehe. så nope kjenner ingen enda.

nei tenkte på et rolig sted man kan dra for å bli kjent med folk mest. takk for tips så langt folkens!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Knut_*

ja tror nok jeg må dra ned i kveld.. aldri dratt på byen alene før så dette kan jo bli spennende hehe

Lenke til kommentar
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...