Glassflasken Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei. Jeg lurer på om jeg først kan hacke pspen på phat også bruke det på slim ? Lenke til kommentar
larriss Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 mener du og bruke minnekortet og hacke psp phat først også bruke minnekortet til og hacke psp slim etterpå...? i såfal ja det kan du.... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvorfor ikke bare hacke slim ? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 gidder ikke det derre pandora., men jeg såg en tutorial hvordan man får CFW uten pandora.. da måtte jeg finne motherboardet.. hvor finner jeg det på psp slim larriss: nei, jeg tenkte og hacka psp phat også bruke psp slim som vanlig .. Lenke til kommentar
larriss Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 det enkeleste er bare og kjøpe ferdig pandora pakke på finn.no til 249kr eller noe... så er du kvitt alt det problemet med og lage magic memmory stick og pandora... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det ikke lettere å bare spørre i hovedtråden av PSP hacking, etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå