ZitHless Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg hørte noe her om dagen som jeg ikke helt tror på.. Var en person som sa at man skal slå av laptoppen før man flytter på den pga. harddisken som spinner kan bli ødelagt.. Stemmer dette? har ikke hørt lignende og jeg prøvde å google om noen har hadt lignende problem men finner ikke ut noenting.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Det er sant at harddisken er eit drev som spinn rundt. Og eit eventuelt støt eller fall kan resultere i ødelagt disk. Jobber hardisken som verst (det høyrer du lett) bør du kanskje vere litt forsiktig, men til vanleg er det berre å passe på å ikkje vere for hardhendt når du set maskina ned. Eventuelt løfter den opp - brå bevegelser er ikkje så bra. Personleg bryr eg meg ikkje så mykje. Harddisken kan eg alltid skifta. Har mista min i gulvet, og ned eit par trappetrinn men maskinen kjørte, utan at det gav meg noko kjempeproblem vidare. Eg anbefaler deg likevel å vere varsam. Endret 23. mai 2009 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå