Gå til innhold

Hvor har det blitt av crysis?

Anbefalte innlegg

Skal skaffe meg Crysis nå som jeg får ny data iløpet av noen uker, men hvor ble det egentlig av crysis?

Så at det kostet 99 kr i en butikk her om dagen, hva skjedde?

Er ikke spillet så bra som jeg har fått inntrykk av? Hva er galt med dette spillet som får det til å synke i pris så fort?

Kjøp Crysis. Det er like bra som COD. Det finnes ikke bedre spill enn Crysis. Anbefales!

har runnet begge spillene nå. dvs 1 klarer jeg ikke fullføre pga en bug, og samme med det andre spillet.

tragisk at jeg ikke kommer videre i noen av de 2 spillene grunnet en BUG? jeg er ikke typen som gidder spille baner igjen, så jeg lever med at jeg aldri fikk føllført sistebossene pga bugs..

Det opplevde ikke jeg.

Selvom jeg er en MEGA Crysis fan var vell det kanskje litt å ta i, men abselutt et knall spill som uten null tvil er verdt 99 spenn.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp Crysis. Det er like bra som COD. Det finnes ikke bedre spill enn Crysis. Anbefales!

Dummeste jeg har hørt.

Det er forsåvidt sant det han sier. Har prøvd utallige spill men

de fleste kommer ikke i nærheten av Crysis.

..og du har et spill som utmerker seg på ingen som helst måte, verken når det gjelder gameplay, lyd eller historie.

da har du sannsynligvis ikke spilt spillet. eller du har glemt å skru på høyttalerne,

og spillt på en skolelaptop. når det gjelder gameplay, må man kunne utnytte de mange mulighetene nanosuiten og fysikken tilbyr.

Lenke til kommentar
Det er heller ikke utenkelig at ryktene om at du må ha en ultrasupermaskin for å dra spillet kan ha lagt en demper på salget.

Alle som har litt peiling og vet hva de snakker om vet at crysis ble skapt som det ble pga skaperen ville ha et spill han kunne ta frem om 2 år og fortsatt spille med bra grafikk.

Det er ikke meningen at man skal ha alt på max nå, og da kan man ikke si at man trenger supercomputer.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...