Kurt89 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei! Jeg har kjøpt meg bærbar PC, og vil overføre musikken fra min Stasjonære PC til denne. Hvilken måte kan jeg gjøre det raskest mulig på. Trådløst virker som om det skal ta 100 år.Får en overføringshastighet på 1,1 Mbps Da dette dreier seg om over 200 GB musikk, så vil jo det ta evig tid. Finnes det en raskere måte og få dette gjort på? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Eg vil nok tru det aller enkleste berre er å kjøpe seg ekstern harddisk. Du kan få det til å gå noko raskare med ein filtenar (ftp), eller kanskje over DirectConnect (DC++), men igrunn så tvilar eg. Trådløst nett går berre treigt. Eit anna alternativ er jo kryssa nettverkskabel (altså ikkje rett) mellom dei to maskinane. Eventuelt FireWire. Lenke til kommentar
Kurt89 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Ok, takker for svar:) Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vist du skal kun overføre en gang så har jeg ville ha koblet meg til med kabel. Da får du fort lit andre hastigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå