Bolivar Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har høyrt at pollenalergitabeletten Zyrtec kan hjelpe, men har ikkje hatt noko effekt med dette. Andre tips? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Drikk en del vann før du legger deg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ikke bare før du legger deg. Annenhver alkohol, annenhver vann. Hele kvelden. Da beholder du styringa. Slutt å drikke en stund før du går til køys, få i deg et godt måltid. Kjøp en flaske sportsdrikk som står klar i kjøleskapet når du våkner. Den utøver bakrus-magi. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Vann mellom drinkene brukar eg. Har ikkje vore på noko skitfylla i det siste, men har gått greit når eg har gjort det. Men dei festane der ikkje er tilgang til vatn, går det gale. Tipset om energidrink har eg aldri høyrt om. Funker dette? eg føler dette virker bere kvalmandes. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg synes det går så det griner. Tar meg alltid en Powerade dagen derpå, den inneholder masse salter du har pissa ut i løpet av kvelden. Det er nok det jeg føler funker best når bakrusen allerede er der. Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Når det gjelder det med pollenallergitabletter, om ikke bekrefte, så kan jeg hvertfall sannsynliggjøre at disse hjelper mot bakrus. Da jeg fikk min pakke slike av min far, så nevte han og at det ville hjelpe mot nettop bakrus som en liten bonus. Min far er forøvrig lege, så ligger vel kanskje noe i det. Har også hatt positive erfaringer med å oppgradere fra vanlig vann til vann med kullsyre. Energidrikk skal testes neste gang jeg skal ut! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 De gangene jeg har planer om å gå på skitfylla har jeg alltid en flaske Dr. Pepper i kjøleskapet (og noe lett tilgjengelig frokost) til dagen derpå. Såpass med sukker og energi gjør underverker. Heller som regel også nedpå en slik flaske, eventuelt en flaske vann, på nattbussen, de gangene jeg har vært på byen. Dette med allergimedisin har jeg hørt mye godt om. Sist under Tom Waits-løpet i hovedstaden 9. mai, hvor mine meddeltagere inntok dette, uten at jeg tror dette gjorde deres søndag så mye bedre enn min. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Denne skal vist funke bra dagen derpå: http://www.drinkstreet.com/searchresults.c...ame=category:20 Men hvor digg det er dagen derpå er jeg litt usikker på!! Noen nevnte kullsyre vann, de inneholder ofte litt salter som binder veske i kroppen dermed minsker vanntapet litt. Ligge unna nikotin er også noe som hjelper i stor grad for min del. Etter jeg slutta å røyke fjernet det nesten all bakfylla mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå