NothinDoin™ Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Er ikke så god på blomsterbilder, men føler at jeg kommer meg Noe rotete bakgrunn og fokus litt langt til venstre merker jeg.. Endret 23. mai 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
x3no Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Veeeldig fint fokus og kjempefine farger men jeg ville vurdert en crop. Det er veldig sjeldent noe som er midt i bildet er spennende. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Tips! ikke post bilder du selv synes er dårlig. Har de potensiale er det greit men for meg virker det som du selv slakter bildet og \venter på at noen skal finne noe positivt ved det Kjør på med selvtillit, det er smittsomt, men ikke mist bakkekontakt Ser ut som du har brukt noe tilleggslys, blits eller skjerm, det er bra. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Legger egentlig ut for å få masse slakt, så jeg kan gjøre det bra neste gang Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er riktig som du sier, bakgrunnen er rotete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå