Gå til innhold

Kabinett og avkjøling til pc med i7-965 og 2x GTX 295

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny gaming pc med Intels nye i7-965 og 2x GTX 295 og trenger anbefalninger angående valg av kabinett og avkjøling. Hvis det er snakk om vannavkjøling, bør det helst være et mest mulig vedlikeholdsfritt system. Ingen begrensning på pris (trenger ikke være customkabinetter).

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil helst ikke ha et jetfly, men greit med noe viftestøy. Hadde egentlig vært fint med et mest mulig stillegående system. Er det mulig å gå for et kombinert vifte/vannavkjølingssystem, eller er det enten det ene eller det andre?

Trenger ikke å være veldig mye lys. Hadde vært greit å kunne skru dem av og på dersom det er lys. Er egentlig mest mulig etter et system med god avkjøling og nok av plass til grafikkort og HDD-oppgraderinger.

Hadde vært fint med minst 2-4 lett tilgjengelige USB-innganger, siden jeg har mange eksterne harddisker, lydkort etc.

Endret av WereAngel
Lenke til kommentar
Hmm... fant denne saken her: Thermaltake Xpressar

Har denne plass til en dobbel GTX 295 konfigurasjon?

Og har den plass til et Asus Rampage II Extreme MB?

Siden den er over 60CM høy så har den plass til Rampage kortet ditt og 2 asus gtx kort i SLI. Hadde nettop et problem med mist 1000W og Asus P6T deluxe. Kom ekstrem piping fra PSUen under load, og hovedkortet og PSUen sammarbeidet ikke spessielt godt. Så om jeg hadde vært deg hadde jeg ikke valgt MIST 1000W til det oppsettet. Lykke til :)
Lenke til kommentar

Jeg vil tro at Thermaltake Xaser VI MX vil gjøre seg godt hos deg. Vet ikke ditt budsjett her, men du burde ta en titt på kabinettet's reviews på Youtube, da du får se kabinettet fullt ut og hva det har. Her er linken: http://www.youtube.com/results?search_type...ser+VI&aq=f

Det er eget rom på toppen til vannkjøling i dette kabinettet, hvilket er veldig hendig.

Forøvrig har jeg NULL erfaring med vannkjøling, men luftkjøling i det kabinettet der er ganske bra skal jeg tro, med plass til en haug med vifter plassert i front, topp, bunn og bak. :)

Lenke til kommentar

Uff Nizzen :p

Syns det så helt forferdelig ut i sølv altså.. Men det kan jo være det er bra.

Ser bedre ut i svart. :)

Åneida, du får ikke prakka på meg det der.. xD

Endret av Cleaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...