Illuminant Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Heisann godtfolk! Jeg har et snodig problem med min Asus f3t-c laptop som jeg har slitt med i lang tid nå. Problemet er rett og slett at med varierende mellomrom så kutter wlan koblingen ut fullstendig. Hvis jeg prøver å søke etter trådløse nettverk så finner den ingenting. Reparer kobling hjelper ikke, disable/enable hjelper ikke og å skru av/på wlan med den fysiske bryteren på laptopen funker heller ikke. Det eneste som fungerer er å enten starte pcen på nytt, eller å sette den i sleep/dvale/hibernate, alt som slår av viftene egentlig. Jeg la inn Windows 7 (den nyeste evaluation greia) i går og sliter fortsatt med dette. Det holdt også på når jeg hadde XP. Har også lagt inn riktige drivere i begge tilfeller. Problemet er veldig varierende skal det sies, kan fort går timer, tilogmed dager uten at det skjer. Men når det er på det hyppigste blir jeg sprø. Er det noen her som har den fjerneste anelse i hva alle verdens dager dette kan være for noe? Jeg har gitt opp, har opplevd mye rart i min tid som pc bruker men dette overgår det meste. Takker for eventuelle svar! -Sjef Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Du kan jo først og fremst sjekke i power options på wireless at du ikke har noen strømsparing som slår inn. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Har nå fikset det på alle strømoppsettene jeg har. Ikke hatt en DC i ettermiddag/kveld og håper det fortsetter sånn. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå